Sokan hánytorgatták fel az N7 Day alkalmából kiadott trailernek, hogy nem tartalmazott igazán újdonságot, ráadásul gameplay egy csepp sem volt benne – megjegyzem, jogosan. Nos, ahogy a Bioware azt korábban megígérte, a TGA 2016 alkalmából megvillantották a jövőre érkező Mass Effect: Andromeda játékmenetét. Vessétek hát figyelő tekinteteket az alanti videóra.
TGA 2016: Mass Effect: Andromeda gameplay-trailer érkezett 4K-ban
És igen, a TGA 2016 talán legjobban várt bemutatója, a Mass Effect: Andromeda gameplay-trailere is befutott.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Mass Effect: Andromeda megjelenés:
2017. március 23.
Mass Effect: Andromeda gépigény:
CPU: 3400 MHz,
RAM: 8192 MB,
VGA: 2048 MB,
HDD: 55 GB
Nem úgy kell nekiindulni hogy "Úristen Mass Effect 4 !!!" ,hanem hogy kapunk egy szórakoztató sci-fit.
Manapság már csak így lehet értékelni a játékokat. :(
Amit hiányoltam én is pl a mass effecteből az a szabad mozgás hiánya, vagy nincs benne ugrás, korlátolt a futás, nem tudsz tárgyakra mászni, remélhetőleg itt a jatpack nélkül is képesek vagyunk legalább alap szinten ugrani. Másik, hogy az ellenfelek nem tűntek kifejezetten egyedinek, szóval szerintem zömében a többi telepessel kell küzdenünk, egymás ellen, meg nagyon hasonló fajokkal, mint a mieink. Ez ha szintén trilógia lesz, akkor talán megjelennek benne a régi fajok is, de szerintem eleve úgy lett volna jó, ha kicsit szabadabban alakíthattunk volna a karakterünkön, faj, nem alkat stb, meg ha mindenki a megismertekből képviseltetné magát.
Én még mindig az open world játékmenet miatt tartok egy kicsit. Annyira nem kedvelem ezt a stílust, sokszor megunom az ilyen játékokat. Nem azért mert rosszak, hanem mert tele lesz a hócipőm az állandó fel-le szaladgálással. Remélem itt nem esik meg velem. A craftolás érdekesnek tűnik, úgy látom a "nyomozós" mechanikát is finomítják.
Nagyon várom!
Ami nagyon tetszik:
- Már itt volt annyi képesség mint máskor 2 részen belül, tetszik. Van itt minden ami szem-szájnak ingere. Shield, fedezék, drón, lángszóró, charge... kitettek magukért.
- Jatpack. Hogyan hiányozhatott eddig a játékból azt nem tudom, de most végre van.
- Bolygók. A mutatott képek már több változatosságról tesznek tanúbizonyságot mint az eredeti trilógia.
Amitől viszont félek:
- Láttuk a craftingot, sok csinos százalékkal és a skilleket. Remélem ez mostmár tényleg egy releváns és érdekes fejlődési rendszert jelent és nem valami túlegyszerűsített dolgot.
- Mako 2.0. Tetszenek a bolygók de rendkívüli módon félek, hogy a játék beleesik a DA:I hibályába és hatalmas üres pályákat kapunk ahol két "küldetéshelyszín" között csak farmolni lehet (xp-mati).
- Beszélgetés... Még mindig a 4-6 lehetőséges "tárcsa" megy és sajnos a pictogram szerint továbbra is a "válasszuk a lehetőséget hogy valami teljesen más kerekedjen belőle" esetekhez fogunk visszatérni... És a "Disarm" rész is erősen hajazott a Renegát felvillanásra, remélem azért végre nem ilyen fekete-fehér lesz a dolog.
Összességében az elmúlt hónapokban én már elég paranoid lettem az Andromedával kapcsolatban, de azért ez megnyugtatott... Rég elvesztettem a bizalmam a Bioware-ben (kb ME2 után és a DA:2 idején), de a remény még él...