
A szisztéma lényege, hogy a régi achievement-rendszer mellett most az új fegyverek megszerzéséhez már az is elég, ha sok időt töltünk a játékban. Pár óra után már egy új pisztoly vagy lángszóró lehet a kezünkben, ám ezeket a cuccokat nem csak úgy kapjuk, meg is kell őket találni, viszont ez még nem működik rendesen. Számos bejelentés érkezett arról, hogy a játékosok nem kaptak semmit, vagy hogy a megfigyelő (spectator) mód során eltöltött idő is beleszámít abba, hogy mennyit játszunk. A Valve egyik tervezője, Robin Walker azonban a hivatalos blogon megnyugtatott mindenkit, hogy már dolgoznak az ügyön, és azt is elmondta, hogy amint kiküszöbölnek minden hibát, még több funkcióval látják el a játékot, például fegyvereket cserélgethetünk egymás közt, még több ritka tárgyhoz, például sisakokhoz juthatunk, illetve valamilyen módon befolyásolhatjuk a rendszert, hogy csak egy bizonyos tárgyat dobjon nekünk.
Ne feledjétek, a hétvégén bárki ingyenesen kipróbálhatja a játékot a Sniper/Spy Update tiszteletére, és ha megtetszett, most az eredeti ár feléért be is lehet szerezni azt.
a baj továbbra is az hogy az egyedi teljesítmény számít
Azt hiszik a készítők, hogy ha valaki minél többet játszik ezzel a vacakkal, annál jobban meg fogja szeretni?
Ilyen ostoba felépítést még eddig egyetlen játékban sem láttam.
ennyit tudok mondani........................................................................................................
MI A LÓ
És agyon zavaró ténylegesen, hogy 3-4 ugyanolyan fegyóra bukkansz.