- Januárban érekzik a Halo 5 idei első többjátékos frissítése az Infinity’s Armory
- A folt 2 új multiplayer harcteret és számos egyéb fejlesztést hoz a játékba
Tempósan bővíti a Halo 5: Guradians multiplayer részlegét a 343 Industries csapata, az idei első frissítés például már januárban megérkezhet, igaz, a pontos dátumot még nem fedték fel a fejlesztők. Azt azonban igen, hogy mire számíthatunk az Infinity’s Armory névre keresztelt patch érkezésével.
A Halowaypoint oldalán megjelent részletes posztban a játék közösségi koordinátora, Andy “Bravo” Dudynsky alárulta, hogy a frissítés már a tesztelés végső fázisában van, melyben két új többjátékos térkép, egy új legendás fegyver, és három páncélszett mutatkozik be. Természetesen ezek mellett számos REQ kártyát, skint, és egyéb kozmetikai cuccot is rejt a folt, amikről még nem lebbentette fel a fátylat a szakember, valamint a Forge pályaszerkesztő funkcionalitása is bővül, és persze több javítást is tartalmaz a csomag.
Az új harcterekről azért annyit elárult Dudynsky, hogy az aréna játékmódra szabott Riptide tulajdonképpen a Fathom átalakított változata, míg a Warzone-hoz készült Urban a decemberben debütált Noctus térképet gondolja újra kisebb módosításokkal. Emellett a frissítés telepítése után több időnk (5 másodperc helyett 20) lesz majd arra, hogy a halálunkat követő újraéledést követően felkutassuk holttestünket, és magunkhoz vegyük az elhullajtott fegyvereinket.
köszönjük
köszönjük
...még nem késtünk el.
Videó alapján eldönthető, hogy tetszeni fog-e. Pontosan, ha meglátok egy anime japán akármilyen cuccot egyből tudom, hogy nem fog tetszeni mert nem bírom a stílust. Innentől kezdve nem is érdekel a grafika, sztori élmény.
Megláttam a TLoU-t és elájultam a grafikától ami a videóból kivehető volt, a sztoritól, a realitástól, a minőségtől. Aztán mikor végigtoltam csalódott voltam, hogy 14 óra repetitív játékmenetet sikerült beletuszakolni egy sablonos sztoriba amely addig tetszett még a lánya meghalt valamint a havas rész még király volt. Ezen kívül még dönteni sem lehetett a végén, az volt az utolsó csepp a pohárban 3-4 óra után már megálltam vele pihenni, 7-8 óra után már szinte szenvedtem annyira untam, csak mééégis ez a TLoU... ez király... sajnos nem.
Arma-val sajnos nem játszottam (videó alapján nem tetszett). Viszont World of Tanks-ban 300 órám volt, most a World of Warships kezdi felváltani. Guild Wars 2-ben 400 órám van, mióta kijött a kiegészítő ez csak gyarapodott. Ezeken kívül örök kedvenc az Age of Empires 2 amiből már inkább nem is számolom mennyi órám van, valamint most került be a felhozatalba az Elite Dangerous (amely videó alapján nem tetszett, aztán kipróbáltam és elájultam tőle). Persze most kiadják XBox-ra és elkezdték kikapcsolni PC-n a grafikai funkciókat... köszi...
Amúgy a konzolosok elájulnak egy kis multi mókától kiváncsi vagyok mit szólnátok egy egy komolyabb Guild Wars ütközethez. Azt mondtad nem tetszett a GW szóval kétlem hogy eljutottál Tequatl-ig vagy Silverwastes-be esetleg Jormaghoz, a kiegről meg ne is beszéljük (akinek egy játék nem tetszik az nem tol vele 50-100 órát hogy ezeket lássa). Ezeken a helyeken 100 játékos (100!!) küzd egyszerre egy közös cél érdekében, segítik egymást, parancsnok játékosok osztják az utasításokat és vezetik a sereget több fronton egyszerre a nagy végső ellenséghez. Nem tudom, hogy van-e konzolon bármi játék amely ezt az űrt be tudná tölteni. Kélem, hogy a Destiny (az egyetlen konzolos "MMO") rendelkezik ilyen monumentális harcokkal.