- Nem lesz egyik Halálcsillag sem benne a Star Wars: Battlefrontban
- Az AT-AT birodalmi lépegetőket nem irányíthatjuk
- Csak az ágyúit használhatjuk
- A csillagrombolók megjelenhetnek a csataterek fölött, de le nem lőhetjük őket
Egyre inkább úgy tűnik, hogy a Star Wars: Battlefront másról sem szól, mint arról, hogy mi nem lesz benne. Nem lesz kampány, mert nem is akartak a fejlesztők bele ilyet. Nem lesz űrcsata, mert az meg nem illik a játékhoz (nem illik egy Csillagok háborúja játékhoz a csillagok közti háborúzás…). Ráadásul egyelőre úgy tűnik, nem lesz egyetlen bolygó sem az előzménytrilógiából. Sőt, ma az Eurogamernek adott interjúból kiderült, hogy nem vezethetjük a birodalmi lépegetőket, míg az EA kommunikációs menedzsere azt árulta el Redditen, hogy a két Halálcsillagon sem csatázhatunk.
Kezdjük az AT-AT lépegetőkkel. Az E3 2015-ön látott gameplay-videóban feltűntek a négylábú hadigépek, és láthattuk is, amint az egyik játékos kicsit megritkította a Lázadók sorait. Nos, ennyi befolyásunk lesz majd a birodalmi lépegetőkre, használhatjuk azok ágyúit, de a mozgásukra nem gyakorolhatunk hatást. Sigurlina Ingvarsdottir, a Star Wars Battlefront vezető producere szerint az AT-AT-ék lassú mozgásuk és hatalmas méretük miatt igen egyedi szerkezetek, és ha irányítani tudnánk őket, az „tönkretenné a játékot.”
Ami a Halálcsillag helyzetét illet, az valahol érthető, hiszen az űrállomások elleni csaták elsősorban az űrben zajlottak, és űrcsaták nélkül logikus, hogy ilyenben nem vehetünk részt. Na de az már eléggé nyilvánvaló, hogy az alfa fázisba lépő Battlefront meg sem próbálja követni a filmek eseményeit, akkor miért nem lehetne néhány gyalogos ütközet a támaszpontok valamelyikén? Mondjuk egy időre menő játékmód, ahol meg kell akadályoznia a Lázadóknak, hogy a Birodalom felrobbantsa a Yavin IV-et, az Alderaant vagy az Endort. A birodalmi játékosok meg próbálhatnák megakadályozni ebben a felkelőket.
Viszont a csillagrombolók nem maradnak ki a mókából, ahogy azt a korábbi videókban láthattuk, ott fognak lebegni néhány pálya fölött – sőt, olykor le is pottyannak az égből. Persze fizikailag mi nem lőhetjük majd le őket, ugyanakkor az EA szerint játékunk nem csak közvetlen a csatákra lesz hatással.
És még egy rossz hír, ami talán minden eddigi rossz hírnél rosszabb a Star Wars: Battlefronttal kapcsolatban… Hatásszünet… Nem játszhatunk ewokokkal. Látni láthatjuk őket, de egyik bőrébe sem bújhatunk bele. Ez már tragédia.
Mer a 90-es évekbeli első rész gondolom olyan hűdenagy communityt tudott felvonultatni... Feltételezem a Bf2-nek legalább 2x ha nem jóval többször nagyobb a rajongói tábora...
Persze az, hogy ingyenessé tették kifejezetten jót tett nek, csak hogy az a kemény mag, aki a Tfet korábban kedvelte ekkor tűnt el teljesen...i de amiben igazad van
Támogatás nélkül nem lehet fenttartani egy multis lövöldét...
Nem ez a lényeg, hanem amit írtam, hogy akkor köt le egy tisztán multi alapú játék, ha változatos, és tele van tartalommal, esetleg frissítik. És ha lekopaszítják az agyatlan lövöldözés szintjére, akkor hamar meg lehet unni. És ez esetben lépten nyomon azt halljuk, hogy ez sem lesz, az sem lesz... Ok a kártyás megoldás, de egyrészt, nem értem hogy illik az SW világba, de ez a kisebbik probléma, a nagyobbik, hogy (szerintem) nem lesz akkora durranás, hogy szórakoztató tudjon maradni hosszútávon. De mondom, ez magánvélemény, és nyilván nem tudhatom előre. (Általában jók a megérzéseim... :D) De majd meglátjuk.
"Így száll hát sírba az igazság. Tapsvihar közepette."
Egy age of wonders, master of magic, yugioh, magic the gathering etc típusú játékoknál legtöbb esetben egy szűk réteg áll rendelkezésre és ezek a játékok szinte csak pár embernek készülnek.
Az indie játékok zöménél sok más lehetőség nincs a kitörésre, csak ha nagyon jó ötleteik vannak és van rá kapacitás, hogy megvalósítsák, vagy pedig nem próbál meg kilógni a sok szemétből, csak jó köntösbe bújtatja a terméket. Az indie fejlesztők kevesebbet bukhatnak egy új ötlet bedobásával, mert legfeljebb folytatja később a projektjét vagy átdolgozza, egy nagy kiadó/fejlesztő párosnál milliókat jelent egy egy újdonság.
Ezért látunk mostanság főleg ennyi lebutított vackot, amit egy jól csengő névvel próbálnak meg eladni és a biztosra mennek, vagyis semmit sem fognak a lehetőségek közül kihasználni, ami egy teljes és kész játékot eredményez, mert akkor nem lehet többet kaszálni rajta.
Mer a 90-es évekbeli első rész gondolom olyan hűdenagy communityt tudott felvonultatni... Feltételezem a Bf2-nek legalább 2x ha nem jóval többször nagyobb a rajongói tábora...
Persze az, hogy ingyenessé tették kifejezetten jót tett nek, csak hogy az a kemény mag, aki a Tfet korábban kedvelte ekkor tűnt el teljesen...i de amiben igazad van
Támogatás nélkül nem lehet fenttartani egy multis lövöldét...
Ez elmond mindent arról, hogy lehet e egy játék kampány nélkül sikeres
Ez elmond mindent arról, hogy lehet e egy játék kampány nélkül sikeres
A lényeg a látvány. Kenyeret és cirkuszt a népnek, nem kell ide halálcsillag, meg lépegető.
A lényeg a HYPE, a filmmel egyidőben legyen kint és akkor karácsonyra sok fogy majd belőle ajándékként...
Nem lennék meglepve a ha az amerikai játékokkal foglalkozó oldalak játékteszterei rendre 90+ % os eredményeket hoznának ki. "Az EA az USA gazdaságának része".
Annyit tud mint a 14 éves Battlefield 1942, vagy még annyit sem. Csak szebben. Éljen Thrawn admirális.
Örülünk Vincent?
Nézegethetjük az eget, vagy presss 4 for win.
Ez a szokásos cod csak a star wars világában és lebutítva. Dlc tartalma lesz a lépegetők kezelése, mert menet közben megtanultátok kezelni, használjátok. -only for 25$-
Gyerek koromban amikor először láttam az SW-t engemet lenyűgöztek a birodalmi lépegetők (a kedvenc harcászati gépem volt) :) nem zavart,hogy lassúak meg minden de a külsejük meg minden be krakenozást idéz elő :D egy lomha bár agyon páncélozott 4 lábon járó Tigris tank és nem irányithaton őket gyerek.
Nem lesz halál csillag meg űrcsaták?Star Wars bammmeg-Csillagok háborúja,benne van a nevében!!!Voltak csaták amik egyszerre bolygón és az űrben is zajlottak...csak most hirtelen eszembe jut a SW epizode 1es vége,jó persze ez teljesen más.
A legnagyobb,leg királyabb gépeket,hajókat nem fogjuk tudni irányitani...hmmmmmm...minden esemény ugyan akkor,ugyan úgy fog történni...Star Wars : Script wars in Battlefront
Akkor mi a rojtos,véreres ördögnek a f..ára leszünk hatással mi játékosok a csatákban???Ha ilyenekkel el veszik a kedvét az embernek akkor mondjanak nyomós okokat,hogy miért lesz érdemes vele játszani!!!
A mostani AAA AAA AAA AAA játékoktól már kezdek mind fuckot kapni.
Emiatt egyediek.
Emiatt tönkre tenné a játékot, ha irányíthatnánk.
???????????????????
Fuck logic