Egy hatrészes sorozattal ünnepli az id Software, hogy nemsokára megjelenik a várva várt RAGE. A játékot még valamikor a Doom 3 kiadása után kezdték fejleszteni, szóval lassan hét éve van a sütőben, hogy valószínűleg elkápráztasson bennünket az őszi megjelenésekor, pont úgy, ahogy az id összes játéka tette. A dokumentumsorozat első részének címe Az id hagyatéka, és a legnagyobb fejlesztők mesélnek benne a nem mindennapi sikereket elért cég mesébe illő történetéről, meg persze magáról a RAGE-ről, soha nem látott jeleneteket mutatva a játékból. Kattintsatok a videóra az azonnali lejátszáshoz, de a PC Guru Online szerveréről is letölthetitek az alig ötperces filmet.

RAGE: Mesélnek a fejlesztők
Az id egy hatrészes sorozattal ünnepli a RAGE őszi megjelenését. Az első videóban a cég legendás múltját elevenítik fel a legjelentősebb arcok, szóval még akkor is kötelező anyagról van szó, ha nem tetszik a RAGE új irányvonala.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Rage megjelenés:
2011. október 07.
Rage gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 25 GB
Amúgy igaz, belső nézetből halomra lőni mindenkit...hmmm...ez aztán senkinek nem jutott volna az eszébe
De gondolj, amit akarsz, én belefáradtam ebbe.
Ja és igen: "nem fogyott olyan jól Japánon kívül." Azaz Japánban fogyott a legjobban, de ferdíts csak és magyarázd a bizonyítványod. Talán magadat sikerül is meggyőzni
Először is de, tudtam, hogy a Bayonetta az USA-ban jobban fogyott, sehol sem írtam az ellenkezőjét. Viszont Kodzsima egész konkrétan arról beszélt, hogy könnyebb és egyszerűbb külön projektekkel sikert aratni az eltérő régiókban. Ő nagyon jó dizájner, ezért is lett annyira népszerű az MGS mindenhol -- de másoknak nem biztos, hogy megvan ehhez a tehetségük. A Bayonetta jól fogyott, de nem nagyon jól, egyszerűen csak annyira, amennyire várható egy AAA kategóriás játéktól.
Hol és minek nem néztem utána tehát?
Hogy az id megteremtette-e vagy új szintre emelte-e az FPS-eket, egyszerűen nem vita tárgya. A korábbi játékok játékmenete nem volt azon a szinten, hogy az akció teljességgel domináljon, illetve a konkrét first person nézet is igen ritka volt, leginkább csak páran kísérleteztek ilyesmivel, főleg repülőszimulátorokban. Mivel viszont a technika még nem tette lehetővé, a tényleges lövöldözéses akció egyszerűen nem valósult meg. Az id ott teremtette meg a stílust, hogy megvalósította a gyors 3D-s motort, ami kell ehhez (vagy félig 3D-t, ahogy tetszik). A Half-Life és a Halo soha nem jöhettek volna létre, ha nem fekteti le az alapokat az id.
Végül szeretnék tömören reagálni a személyes megjegyzéseidre. Tudod, ahhoz képest, hogy én vagyok a világ legrosszabb vitapartnere, nem én jöttem ki a sodromból és kezdtelek szapulni. Azt meg, hogy mennyi méltóságom van nálad, már megbocsáss, de megtarthatod magadnak.
De, igaz. Még valami?
A Rage-hez meg annyit, hogy ők mondták, hogy műfajt teremtettek, ami nem igaz. Ők csak egy új szintre emelték, ugyanúgy ahogy a Valve a HL2-vel vagy a Bungie a Halo3-mal. Ha ezt leírom az fölényeskedő bunkóság? Nézd meg te hogy reagáltál utána oszt az észt...látom önkritikád sincs, így még a maradék méltóságod is úszott a szemeben.
Nem teljes ostobaság, de fölényeskedő bunkóság. Természetesen az id is merített innen-onnan, ahogy minden más stílusteremtő csapat. Csak épp ők tökélyre vitték a dolgot...
A Arctic Fox-ról azt olvastam, hogy az FPS-ek ősének nevezik, de az még nem FPS.
Ez a Spasim, ez valami multis űrlövölde volt a pilóta szemszögéből..nem nevezném FPS-nek, inkább űrszimulátornak.
A Catacomb Abyss meg inkább ilyen First Person RPG-nek néz ki..Habár ahol olvastam FPS-nek van titulálva..
Attól még mindig a Wolfenstein 3D az, ami ténylegesen lefektette az FPS alapjait, ezáltal az első tényleges FPS.
A kodzsimás témánál egyszerűen csak sarokba szorultál és megfutamodtál -- gyenge vitataktika, partner.
De várom már.
Azok nem FPS-ek voltak. Butaságokat beszélsz, ismét.