Ha te is azok közé tartozol, akiknél a Total War: Warhammer szervertúlterheltség miatt behal, akkor itt van két tipp a megoldásra a SEGA-tól. Az első: indítsd újra a Steam klienst offline módban. A második: a Steam kliensben a játékok könyvtárában kattints rá a Total War: Warhammerre a jobb egérgombbal, az előugró menüben pedig menj a Tulajdonságokra. A felugró ablakban irány a Helyi Fájlok fül, és ott katt a Játékfájlok Épségének Ellenőrzése gombra.
Hogy ezek tényleges megoldásokként szolgálnak, azt nem tudni, de azt igen, miért halt be a játék. Egyszerűen nem számítottak ekkora rohamra, így a szerverek túlterhelése mindent keresztülhúzott. A Steam statisztikái szerint eme sorok írásakor 62 028 játékos nyüstöli a Total War: Warhammert, ezzel a dobogó harmadik helyén áll. Csupán a Counter-Strike: Global Offensive és a DoTA 2 előzi meg.
- Béta mizéria: Az emberek egy pöppet leakadtak a Doom multi részén, ami végül ehhez hasonló cikkekben csúcsosodott ki a megjelenés után.
- Press Copy : Ez a cikk szerintem jól összefoglalja az agymenést ami a megjelenés napja körül kialakult a neten.
- Cikknek pedig itt van az általam egyik legjobban útált oldal jó példának. A "kötelező" *jó* értékelésen túl akkora baromságokat ír, hogy azt öröm olvasni.
Összefoglalva... Ha nincs is konkrét technikai gond (hmm...Division?) , az emberek öntenek elég benzint a tűzre ahhoz hogy izgalmas kis máglya kerekedjen boszorkányégetéshez...
Nekem a "problémás rajt" kimerül az objektíven mérhető dolgokban, vagyis technikai gondok (sok bug, összeomlás, el se indul) és háttértechnikai gondok (lag, szervertúlterhelés, letöltési hibák) merül ki, és magasról tojok arra, hogy a béta multis játékmenete kinek tetszett és kinek nem, mert az szubjektív, és nem technikai, sokkal inkább tervezési, esetleg játékmechanikai gond. Az meg, hogy a sajtó egyes orgánumai mit gondolnak, kinek mi az előjoga, megint csak nem tartozik ide, legalábbis szerintem.
De persze, lehet arrébb tolni a gólvonalat (a bétát és a szubjektív teccik/nemteccik dolgokat is belevenni), és akkor tényleg nem lesz játék aminek ne lenne problémás a rajtja. Csak abban a meggyőződésben éltem, hogy mivel a cikk is ugyan másik játéknak, de a technikai részéről szólt, magától értetődő, hogy én is erre szorítkozom. De gondolom nem győztelek meg és a szemedben továbbra is problémás a Doom startja... végeredményben mindegy is, nem akarok térítőnek/fanboynak tűnni, pláne, hogy meg sincs (még) a játék.
Béta sírás? Már hogy volt akinek nem tetszett maga a játék? Nem szaggatott (az enyémen se) nem dobott a szerver, gyorsan rakott partiba, lag mentes volt... ez nem problémás start az én szótáramban.
Pláne, hogy a bétateszt nem is start a szó szoros értelmében, hanem mint ahogy neve is utal rá, egy teszt. Az értékelések meg megjelenéskor igencsak jók. 90-akárhány steamen, metacriticet nem bolygattam még, de most rálesek.
- Béta mizéria: Az emberek egy pöppet leakadtak a Doom multi részén, ami végül ehhez hasonló cikkekben csúcsosodott ki a megjelenés után.
- Press Copy : Ez a cikk szerintem jól összefoglalja az agymenést ami a megjelenés napja körül kialakult a neten.
- Cikknek pedig itt van az általam egyik legjobban útált oldal jó példának. A "kötelező" *jó* értékelésen túl akkora baromságokat ír, hogy azt öröm olvasni.
Összefoglalva... Ha nincs is konkrét technikai gond (hmm...Division?) , az emberek öntenek elég benzint a tűzre ahhoz hogy izgalmas kis máglya kerekedjen boszorkányégetéshez...
Béta sírás? Már hogy volt akinek nem tetszett maga a játék? Nem szaggatott (az enyémen se) nem dobott a szerver, gyorsan rakott partiba, lag mentes volt... ez nem problémás start az én szótáramban.
Pláne, hogy a bétateszt nem is start a szó szoros értelmében, hanem mint ahogy neve is utal rá, egy teszt. Az értékelések meg megjelenéskor igencsak jók. 90-akárhány steamen, metacriticet nem bolygattam még, de most rálesek.