Annak ellenére, hogy a ReCore fejlesztésében részt vett a méltán híres Inafune Keidzsi (Mega Man-sorozat, Resident Evil-sorozat), még mindig egy új, be nem indított franchise-ról van szó, így olcsóbban értékesítik, mint vetélytársait – ezzel indokolta döntését Aaron Greenberg az Xbox marketingfőnöke.
A szeptember különben is kétesélyes lehet a játékmegjelenések szempontjából, hiszen lehet nagy siker vagy éppen csúfos bukás ekkor megjelentetni egy új címet. A Concept and Armature stúdió játékának azonban idén szerencséje lehet, hiszen idén a szeptembert főleg a kiegészítők és sport játékok dominálják majd.
Emellett ez a megjelenési sáv pontosan a nagy ünnepek előtti roham és a nagy franchise-címek kiadása elé esik, továbbá a megszokott 60 dolláros átlagár helyett 40 dollárra csökkentet tarifa is kecsegtető lehet a gamereknek.
„Azt akartuk, hogy semmi se szabjon gátat a játéknak” – kezdte Greenberg a podcastjában. „Egy igazi AAA-s címet akartunk adni a játékosoknak, anélkül, hogy töprengeni kezdjenek a 60 dolláros ár miatt, ezért végül 40 dollárra áraztuk be a terméket. Reméljük, hogy ezzel a promócióval növeljük az új franchise befutásának az esélyét.”
„Az ilyen új címeknél rengeteget számít az, hogy mikor jelennek meg. Éppen ezért választottuk ezt a korai időszakot. A második ok pedig az, hogy a ReCore-nak még nincsen kialakult rajongótábora. Egy ilyen rajongói közösség kiépítésének egyik jó módja, ha a pénztárcájukon keresztül szólunk hozzájuk és nyerjük el a bizalmukat.”
A múlt havi E3 alatti ReCore demót az újságírók leginkább így kommentálták: „egy csipet Metroid Prime, egy csipet Mega Man.” Reméljük, ez azt jelenti, hogy a két játék legjobb elemei kapnak helyet benne.
A ReCore szeptember 16-án jelenik meg nálunk, Európában. Egyúttal ez lesz az első cím a Play Anywhere programban, vagyis lehetőség lesz Windows 10 és Xbox One között a mentések átvitelére. Izgatottan várjuk!