- PC-exkluzív lesz a Quake Champions
- Nem MOBA
- Nem lesz összekeverhető az Overwatch-csal
- A Bethesda megcélozza vele az eSportot
- Ennek érdekében klasszikus játékmódok mellett új, csapatalapú módok is lesznek
„Van néhány kérdés, amit az emberek feltettek, amikor meglátták a Quake Champions trailert. Például: ó istenem, ez egy MOBA?” – kezdte mondandóját Tim Willits, az id Software stúdiófőnöke a Rocket Beans TV-nek adott interjújában. „Nem! Ez nem MOBA. NEM MOBA!”
Elmondása szerint a Quake Champions egy klasszikus, kompetitív, aréna-stílusú online lövölde lesz, amihez bajnokokat adtak. Utóbbit azért, mert érzésük szerint ez a természetes fejlődési útja a Quake-sorozatnak (he?), illetve ennek a műfajnak. „Ezért is láthatunk olyan sok karakterközpontú játékot, mert ez nem változtatja meg a játékmenetet, de érdekesebbé teszi a programot.”
Sokan azt is felvetették a bajnokok láttán, hogy a játék túlságosan hasonlítani fog az Overwatchra, de Willits szerint nagyon nehéz lesz a Quake Championst összekeverni azzal. A Blizzard programja nem inspirálta őket, sőt, már jóval azelőtt dolgoztak az új Quake-en, hogy az Overwatch kijött volna. A Champions egy „durva, érett, véres, kompetitív, izgága, gyors játék lesz.” Ezzel pedig nem csak a Quake-veteránokat akarják megnyerni, hanem az új, az eSportokra fogékony közönséget úgyszintén.
A klasszikus játékmódok megmaradnak, de készülnek csapatlapú, az eSportokra fókuszáló módokkal is. Emellett a Quake Champion PC-exkluzív marad, az id jelenleg nem tervezi a program konzolos változatának elkészítését, hogy ezzel könnyebben fókuszálhassanak az eSportra.
Végül kiderült, hogy a megjelenési dátum még egy ideig váratni fog magára, mert annyi ideig akarják bétában tartani a Quake Championst, amíg egy közel tökéletes játék nem válik belőle – és ez a béta még egy darabig zárt marad.
Miért kell mindennek gyorsnak villódzónak, és kapkodónak lennie? Én ezt nem értem.
Miért kell mindennek gyorsnak villódzónak, és kapkodónak lennie? Én ezt nem értem.
Miért kell mindennek gyorsnak villódzónak, és kapkodónak lennie? Én ezt nem értem.
A karakteres marhasággal (bocsánat Overwatch-osok) elzavarják a veterán rajongókat, újakat meg nagyon keveset fognak becsalni mivel nem gyenge konkurenciájuk lesz... Félek.
A karakteres marhasággal (bocsánat Overwatch-osok) elzavarják a veterán rajongókat, újakat meg nagyon keveset fognak becsalni mivel nem gyenge konkurenciájuk lesz... Félek.