Az EDGE magazin legfrissebb számában új információk láttak napvilágot a játékról, s ezek szerint a történet nyolc évvel a második rész eseményei után veszi fel a fonalat, mikor Max otthagyta a New York-i rendőrség kötelékét, és új életet kezdve Dél-Amerika egyik legveszélyesebb városába, Sao Paulóba utazott, ahol sütkérezés és koktélok szürcsölgetése helyett testőri állást vállalt el.
Kalandunk kezdetén hősünknek még megvan a dús hajkoronája, ám ahogy sűrűsödnek az események, és lesznek egyre veszélyesebbek a tűzpárbajok, illetve miután egyre komolyabb alkohol- és gyógyszerfüggő lesz Max, úgy alakul át az első képeken látott Bruce Willis imitátorrá.
A játékban természetesen továbbra is a Bullet Time lesz a legjobb barátunk, (a magazin beszámolója szerint ez gyönyörű vizuális élményt nyújt), s ismerve a Rockstar TPS-ek terén mutatott profizmusát, a normál játékmenettel sem lehet problémánk, már csak azért sem, hiszen a formulát rombolható tárgyakkal, falakkal és fedezékrendszerrel, illetve multiplayer móddal frissítették fel a fejlesztők, így az igazán fontos kérdések a történettel és stílussal kapcsolatosak.
Azt sajnos még továbbra sem tudjuk, hogy pontosan miért és miként keveredett délre kedvenc ballonkabátos nyomozónk, az azonban már korábban kiderült, hogy a fejlesztést végző, a Rockstar vancouveri, torontói, New England-i és londoni stúdióiból összeállított csapat a környezet ellenére szeretné megőrizni a film noire hangulatot, így Max monológjai -- melyeket ismét James McCafferty mond fel -- a helyén vannak, ahogy a fejezeteket összekötő, ezúttal a játék motorjával és McCafferty színészi munkájával készült mozgó képregények is. Ezen stíluseszközök használatával azonban még nem garantált az a komor hangulat, amint úgy megszerettünk, így természetesen érthető a játékosok kitartó szkepticizmusa, hiszen mégiscsak radikális változáson esett át a sorozat. Talán majd az első videó és a további információk eloszlatják a kételyeket...
Kalandunk kezdetén hősünknek még megvan a dús hajkoronája, ám ahogy sűrűsödnek az események, és lesznek egyre veszélyesebbek a tűzpárbajok, illetve miután egyre komolyabb alkohol- és gyógyszerfüggő lesz Max, úgy alakul át az első képeken látott Bruce Willis imitátorrá.
A játékban természetesen továbbra is a Bullet Time lesz a legjobb barátunk, (a magazin beszámolója szerint ez gyönyörű vizuális élményt nyújt), s ismerve a Rockstar TPS-ek terén mutatott profizmusát, a normál játékmenettel sem lehet problémánk, már csak azért sem, hiszen a formulát rombolható tárgyakkal, falakkal és fedezékrendszerrel, illetve multiplayer móddal frissítették fel a fejlesztők, így az igazán fontos kérdések a történettel és stílussal kapcsolatosak.
Azt sajnos még továbbra sem tudjuk, hogy pontosan miért és miként keveredett délre kedvenc ballonkabátos nyomozónk, az azonban már korábban kiderült, hogy a fejlesztést végző, a Rockstar vancouveri, torontói, New England-i és londoni stúdióiból összeállított csapat a környezet ellenére szeretné megőrizni a film noire hangulatot, így Max monológjai -- melyeket ismét James McCafferty mond fel -- a helyén vannak, ahogy a fejezeteket összekötő, ezúttal a játék motorjával és McCafferty színészi munkájával készült mozgó képregények is. Ezen stíluseszközök használatával azonban még nem garantált az a komor hangulat, amint úgy megszerettünk, így természetesen érthető a játékosok kitartó szkepticizmusa, hiszen mégiscsak radikális változáson esett át a sorozat. Talán majd az első videó és a további információk eloszlatják a kételyeket...
Nekem például a hangulat a lényeg, amit újításokkal együtt is meg lehet tartani. Szerintem jó játék lesz, nem is gondoltam másként eddig sem, csak ezek a képek (bár igaz, hogy elég régóta ezeket nézegetjük, lehet azóta változott...
Amugy meg a Rockstar számomra legjobb képessége a karakterek irdatlan jól megformált személyisége, ezzel sose volt gondjuk, szóval már ez elvinne a hátán egy supermario szintü játékot is, most kiadva
Igen,nekem is tetszett az első két játék, hangulatra, meg mindenre, de most komolyan, jó az, ha mindig ugyanazt nyomják le az ember torkán? Akkor meg az a gond.. Nem árt néha újítani.
Teszem azt mittudomén az első Tomb Raider dzsungelben játszódott,meg a második is (nem tudom,nem játszottam velük,csak egy példa akar lenni), és a többiben már van változatosabb környezet, akkor az már rossz??
Ez a "bőrkabát és New York nélkül ez nem Max Payne hanem Bruce Willis" duma rohadt fárasztó.. Ti ugyanazt a ruhát hordjátok mint 10 évvel ezelőtt? Ti nem (fogtok) megkopaszodni? Ti soha nem hagyjátok el a várost, ahol éltek?
Akinek nem tetszik, nem kell vele játszani.
Én meg nagyon várom, mert biztos, hogy ütni fog, ennél jobban csak a Spec Ops: The Line-t várom..