Előrejelzések szerint 2019-re a mobiljátékok forgalma meg fogja közelíteni az évi 38 milliárd dolláros összeget. 2015-ben ez a szám még 27,5 milliárd dollár volt, így a cégek próbálnak minél nagyobb szeletet kihasítani a piacból. A Capcom eddig nem szállt be az iparág ezen részébe, de most felállította a "Mobil Üzletág Divíziót", melynek célja, hogy a cég legnépszerűbb címeit mobilplatformokra adaptálja. A szellemi tulajdonait belföldön és külföldön aggresszív terjesztéssel szeretné hasznosítani, ezenkívül tervezi sikeres japán IP-k liszenszelését is, hogy ezáltal megszilárdítsa pozícióját a térségbe.
A Capcom Mobile Division két márka integrációjával jött létre, a Capcom és a Beeline Interactive egyesült, utóbbit átnevezték Capcom Mobile-ra. A japán-amerikai székhelyű vállalat 2017. március 31-ig olyan címek mobilplatformra szánt verzióit akarja kiadni, mint a Mega Man, a Monster Hunter és a Sengoku Basara.
Ti milyen Capcom játéknak örülnétek mobilra elkészítve?