A legnagyobb porciót a Warner Bros vásárolta meg potom 49 millió dollárért, a San Diegó-i stúdiót a THQ vállalta be, a francia és német részeket pedig kisebb fejlesztőcégek.
A TNA Wrestling pankrációs játéksorozat fejlesztésével foglalkozó stúdiót a THQ 200 ezer dollárért vásárolta meg a megmaradt fejlesztőkkel együtt. A THQ összesen negyven fejlesztőt tud majd alkalmazni a korábbi 100 midwayes alkalmazottból. Ugyanakkor a TNA Impact! játékprojektből a THQ nem kért, és az Unreal motort sem kívánják egyelőre licencelni. Mivel a THQ birtokolja a WWE és UFC pankrációs játékok franchise-át, ezért valószínűnek tűnik, hogy a cég ezeket akarja kiterjeszteni és a megvásárolt Midway stúdióban is ezeket akarják majd fejleszteni.
A TNA Wrestling pankrációs játéksorozat fejlesztésével foglalkozó stúdiót a THQ 200 ezer dollárért vásárolta meg a megmaradt fejlesztőkkel együtt. A THQ összesen negyven fejlesztőt tud majd alkalmazni a korábbi 100 midwayes alkalmazottból. Ugyanakkor a TNA Impact! játékprojektből a THQ nem kért, és az Unreal motort sem kívánják egyelőre licencelni. Mivel a THQ birtokolja a WWE és UFC pankrációs játékok franchise-át, ezért valószínűnek tűnik, hogy a cég ezeket akarja kiterjeszteni és a megvásárolt Midway stúdióban is ezeket akarják majd fejleszteni.
Valamint a Necessary Force is örülnék, ha elkelne és be tudnák fejezni.
Az sem meglepő, hogy a THQ milyen címeket vásárolt, ő tényleg arról híres, hogy kicsit casual irányzatú és nem túl nagy címekből táplálkozik.