Kezd felgyorsulni az információáramlás a Mass Effect: Andromeda háza táján. Nemrég megtudtuk, hogy a Mass Effect 3-as mentéseinket a játék nem fogja figyelembe venni, az E3 2016-on láttunk egy játékmenettel is felvértezett, kulisszák mögé tekintő videót, most pedig kiderült, hogy a megszokott moralitás-rendszert is alaposan átszabják.
Mac Walters, a Mass Effect: Andromeda kreatív direktora a GamesRadar+-nak árulta el, hogy tapasztalataik szerint a játékosok jobban szeretik a szürke döntéseket, mint az egyértelműen feketéket vagy fehéreket. Bár Shepard jelleméhez szorosan hozzátartoztak a példakép és renegát jellem, Walters úgy véli, a parancsnok hátrahagyásával ezt is érdeme lesz maguk mögött hagyni, és olyan utakra térni, ami sokkal komplexebb, túllépve a csak helyes és helytelen választásokon.
Azt viszont, hogy milyen lesz az új rendszer, sajnos nem taglalta, mindazonáltal tényleg jó lenne, ha árnyaltabb választások elé állítanák Rydert, és nem lenne tőlük egy jóságos angyal vagy egy jól képzett, tömeggyilkos szociopata. Mert Shepard nagyjából ezt a két utat járhatta be.
Olyat tudok elképzelni, mint a DAI-ban: tehát valami vizualizációval megjelöli, hogy kb. milyen fajta lesz a válasz amit adunk fontos csomópontoknál; az egyszerű párbeszédeknél - amik nem lesznek kihatással másra, csak a csapattársak kedvel-nemkedvel méterére - meg választhatunk 3-4 valamennyire különböző lehetőség közül.
Olyat tudok elképzelni, mint a DAI-ban: tehát valami vizualizációval megjelöli, hogy kb. milyen fajta lesz a válasz amit adunk fontos csomópontoknál; az egyszerű párbeszédeknél - amik nem lesznek kihatással másra, csak a csapattársak kedvel-nemkedvel méterére - meg választhatunk 3-4 valamennyire különböző lehetőség közül.
Szerintem ez jó irány. Nagyjából talán az első pozitív hír az ME:A-ról számomra.