A Bethesda Blog jelentése szerint holnap, azaz szerdán érkezik a The Elder Scrolls V: Skyrim 1.2-es javítócsomagja. A patch PS3-ra már napvilágot látott a napokban, PC-re és Xbox 360-ra viszont mindeddig várnunk kellett rá. A pakk az alábbi hibákat javítja ki:
- A PS3-as verzió már nem szaggat (annyira)
- Xbox 360-on akkor is betöltődnek a textúrák, ha a játék fel van telepítve
- Akkor is elindul a játék, ha a hangráta nem 44100Hz-re van állítva (PC)
- Javítottak a látótávolságon
- Már nem jönnek be hívatlan vendégek a házunkba
- Minden sárkánytetem felszívódik
- Többet nincs olyan, hogy a sárkány nem támad
- Kijavították az NPC-k alvásanimáció-bugját (bármit is jelentsen ez)
- A hullák cuccai nem tűnnek el rögvest (ritka bug)
- A tolvajkulcs is működni fog mostantól
- Nem akadály többé az enchantolt fegyverek átnevezése
- A halott sárkányok minden alkalommal adnak lelket
- Esc-kel is kiléphetünk a menükből (PC)
- Javítottak az egér érzékenységén (PC)
- Pár apróság, hogy könnyebben változtathassunk a PC-s irányításon
Egyébként én is találtam egy eléggé fura bugot nemrég, ha érdekli valakit, videóban itt megnézheti.
ezt használva ki kell csomagolni a VoicesExtra fájlt ami a játék könyvtárán belül a datában van és ugyanoda bemásolni a sound mappát amit kicsomagoltál, tehát így fog kinézni Data/sound/voice/stb és ott lesznek a fájlok.A quest sem lesz bugos, ki fog nyílni az ajtó és Esbern is beszélni fog.
Ezt át lehet állítani az irányításnál.
Holnap szerda lesz.
Remélem az irányításba belerakják, hogy a bal egérgomb a bal kezet emelje, mert nagyon idegesítő, hogy fordítva van.
Illetve remélem az útkeresővel is csinálnak valamit hamarosan, mert elég egy fél méteres szikla, hogy bebugoljon egy akármilyen ellenfél (jobbra-balra cikázva nem támad, csak forgolódik), illetve ha a leszállt sárkány ellen harcolunk, a fedezékünk mögé be tud hajolni harapdálni, de a tüzet mindig a falnak lövi