- Új játékokon dolgozik a Bethesda
- Három projekt formálódik
- Más, de mégis ismerős játékokat kapunk
- Sokat kell még várni a bejelentésre
A Bethesda jelenleg nagyon elfoglalt csapat, hiszen a Fallout 4 további csiszolása (a Survival Mode átalakítás egy nagy feladat, ami éppen zajlik) mellett az első, éppen a napokban bemutatott fizetős tartalmain is dolgoznak, mindezen kívül pedig új projekteket kalapálnak, mégpedig egyszerre hármat.
„Ami azt illeti, három hosszú távú projektünk is van. Ezekről majd a későbbiekben beszélünk, de annyit elmondhatok, hogy eltérőek attól, amit eddig csináltunk, ugyanakkor Bethesda stílusúak. Nagy és őrült játékok, de sok tekintetben eltérnek attól, amit a múltban adtunk ki. Izgalmas idők ezek.” -- ezt Todd Howard mondta, mást azonban sajnos nem tudtunk meg, és ez még jó ideig így is marad.
A Bethesda szokása, hogy nagyon titkolózóak a játékaikkal kapcsolatban, és csak nagyon kevés információ szivárog ki. Ezt láthattuk a Fallout 4 esetében is, ezt a stratégiát pedig Howard sikeresnek nevezte, így minden valószínűség szerint így járnak majd el a rejtélyes új projektjeikkel is.
És ez hatalmas hiba, ugyanis a beta alapján engem megvettek kilóra. Az első lángszórós boss fight maga volt a gyönyör, most már csak ki kell bővítenem a napi órák számát 30-ra, hogy a TESO mellett erre is jusson elég idő.
Pl a Division esetében tudott volt hogy RPG szerű játék lesz, és mégis mindenki meglepődött azon hogy a fejlövés nem azonnal öl. Az emberek New York utcáin akartak Dayz-t játszani, egy kemény túlélő szimulátorban, és pedig az a játék teljesen ennek készült.
Vagy a Half Life-ról már ne is beszéljünk, semmi infó róla, de a kívánalmak a csillagos eget verik. Nincs fejlesztő csapat aki meg tudna felelni ennek.
Mindegy csak egy vélemény de kíváncsi lennék, mások hogy látják a mai hype-ok működését?
És ez hatalmas hiba, ugyanis a beta alapján engem megvettek kilóra. Az első lángszórós boss fight maga volt a gyönyör, most már csak ki kell bővítenem a napi órák számát 30-ra, hogy a TESO mellett erre is jusson elég idő.
Aztan ott van a Battlecry, mert hat a Bethesdanak is kell egy moba, meg akkor is, ha azt mondjak, ez nem az. De az :)
A harmadik meg remelhetoleg egy uj TES resz, tanulva a Fallout IV-bol es figyelve a konkurens termekeket.
Na most a kerdes, egyuttal a gond az, hogy Howard szavait hogyan ertelmezzuk. Mert ezek kozul csak az utolsot, a TES reszeket kesziti az o csapata (BGS), a tobbit nem, azokat a "csaladhoz" (Bethesda, mint kiado, Zenimax Media, mint tulaj) tartozo studiok hegesztik. Viszont, mivel a BGS egyszerre csak egy projektet keszit (esetleg elokesziti a vege fele a kovetkezot), ezert sanszos, hogy kiralyi tobbes a kiadora vonatkozott.
" A Bethesda szokása, hogy nagyon titkolózóak a játékaikkal kapcsolatban, és csak nagyon kevés információ szivárog ki. "
Ami szerintem jogos, mert a mai hypeok már nem a kiadó által gerjeszteni próbált, "ez a termékünk, te ezt szeretnéd megvenni stílusúak."
Sokkal inkább a youtuberek és a játékosok vágyait kitükrözőek. És ítélünk el játékot mert az nem teljesíti a vágyainkat, és az sem zavar ha az a játék nem is annak készült aminek a játékos szeretné. Néha sokkal többen látják egy youtuber reakcióját egy trailerre mintsem az eredeti trailert magát.
" mégis mindenki meglepődött azon hogy a fejlövés nem azonnal öl."
Való életben(ha már szimulátorról beszélünk), kapnál egy ekkora kokit a fejedre biztos ott halnál meg. Én úgy tom, ha DayZ-be kapsz egy fejest akkor ott mindennek vége, nem rohangálsz még vérezve és utána vissza healeled magad. De ha rosszul tudom javítsatok ki,
Mi értelme annak hogy statja van egy fegyvernek, vagy egy páncélnak, ha így is úgyis a golyó nyer, ez bizony RPG lett. A páncél levon a sebzés mértékéből.
De a Tom Clancy miatt mindenki azt várta hogy olyan legyen mint a Dayz, egy golyó és halott az ellenfél. Erről sosem volt szó a Division kapcsán. Mégis a golyó locsolás miatt megy a nyafogás. Valamit félre vitt a hype szerintem.
A Fallout 4 esetében ilyen nem volt, mert senki nem tudta mi lesz benne, hisz alig volt idő ahhoz hogy az emberek teóriákkal álljanak elő arról hogy mit szeretnének. Bejelentették, és 3 hónapra rá jött a játék.
Személy szerint nekem nem tetszik mikor ennyi golyót kell pazarolni az ellenfélbe! Pl a BF4-ben ami ugye nem realisztikus, de ott is egy fejlövéstől kipurcanunk. De ha testre lövünk néha kell egy egész tár! De mivel pörög a játék észre se vesszük.
Itt ugye a fejek fölött az életerő számláló is pörög ami az ember figyelmét odavonza!
A lényeg lehetne realisztikusabb.
" mégis mindenki meglepődött azon hogy a fejlövés nem azonnal öl."
Való életben(ha már szimulátorról beszélünk), kapnál egy ekkora kokit a fejedre biztos ott halnál meg. Én úgy tom, ha DayZ-be kapsz egy fejest akkor ott mindennek vége, nem rohangálsz még vérezve és utána vissza healeled magad. De ha rosszul tudom javítsatok ki,
Mi értelme annak hogy statja van egy fegyvernek, vagy egy páncélnak, ha így is úgyis a golyó nyer, ez bizony RPG lett. A páncél levon a sebzés mértékéből.
De a Tom Clancy miatt mindenki azt várta hogy olyan legyen mint a Dayz, egy golyó és halott az ellenfél. Erről sosem volt szó a Division kapcsán. Mégis a golyó locsolás miatt megy a nyafogás. Valamit félre vitt a hype szerintem.
A Fallout 4 esetében ilyen nem volt, mert senki nem tudta mi lesz benne, hisz alig volt idő ahhoz hogy az emberek teóriákkal álljanak elő arról hogy mit szeretnének. Bejelentették, és 3 hónapra rá jött a játék.
Pl a Division esetében tudott volt hogy RPG szerű játék lesz, és mégis mindenki meglepődött azon hogy a fejlövés nem azonnal öl. Az emberek New York utcáin akartak Dayz-t játszani, egy kemény túlélő szimulátorban, és pedig az a játék teljesen ennek készült.
Vagy a Half Life-ról már ne is beszéljünk, semmi infó róla, de a kívánalmak a csillagos eget verik. Nincs fejlesztő csapat aki meg tudna felelni ennek.
Mindegy csak egy vélemény de kíváncsi lennék, mások hogy látják a mai hype-ok működését?
" mégis mindenki meglepődött azon hogy a fejlövés nem azonnal öl."
Való életben(ha már szimulátorról beszélünk), kapnál egy ekkora kokit a fejedre biztos ott halnál meg. Én úgy tom, ha DayZ-be kapsz egy fejest akkor ott mindennek vége, nem rohangálsz még vérezve és utána vissza healeled magad. De ha rosszul tudom javítsatok ki,
Pl a Division esetében tudott volt hogy RPG szerű játék lesz, és mégis mindenki meglepődött azon hogy a fejlövés nem azonnal öl. Az emberek New York utcáin akartak Dayz-t játszani, egy kemény túlélő szimulátorban, és pedig az a játék teljesen ennek készült.
Vagy a Half Life-ról már ne is beszéljünk, semmi infó róla, de a kívánalmak a csillagos eget verik. Nincs fejlesztő csapat aki meg tudna felelni ennek.
Mindegy csak egy vélemény de kíváncsi lennék, mások hogy látják a mai hype-ok működését?