Noha a nagyközönség valószínűleg még jó pár hónapig nem próbálhatja ki a Dragon Age: Inquisitiont, a BioWare dolgozói az ünnepek alatt bizony már nyüstölhetik kicsit az új sárkányos RPG-t, ugyanis a fejlesztőstúdiónál hagyomány, hogy egyik-másik projektből ilyenkor készítenek egy játszható, afféle pre-alfa változatot. De mi is van ebben készen? Mark Darrah executive producer a Bioware blogján értekezett részletesebben e kérdésről.

A leírtak szerint a fő sztorivonal már az elejétől a végéig végigjátszható, ahogyan az összes játékmechanikai elem is rendesen működik. Rögzítették a szinkronhangok egy részét, valamint a zenét is, bár ezek még korántsem teljesek. Elérhető lesz már az összes karakterosztály, amiknél igencsak fontos, hogy más-más játékélményt nyújtsanak. Már működnek a vizuális technológiák is, például a lenti képen szereplő sisakokon látható "tarnish shader" effekt.

Bekerül rengeteg egyéb, egyedi elem is, mint fák, hullák, ruhák, különböző lények, mint a varlok arcai, és persze különféle területek (ezekről néhány képet a lenti galériában is megcsodálhattok). A helyszínek különösen fontosak a fejlesztőknek, hiszen szeretnék, ha a Dragon Age: Inquisition felfedezése igazán kiemelkedő élmény lenne a játékosok számára. Ezzel kapcsolatban is megmutatott egy képet, amin látható, hogyan épül fel egy ilyen terület.

Ennyiből állt Darrah beszámolója a játékról -- egyelőre, mert megígérte, hogy hamarosan újabb részleteket oszt meg a 2014-ben PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, Playstation 3-ra és PS4-re érkező Dragon Age: Inquisitionról.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!