Noha a nagyközönség valószínűleg még jó pár hónapig nem próbálhatja ki a Dragon Age: Inquisitiont, a BioWare dolgozói az ünnepek alatt bizony már nyüstölhetik kicsit az új sárkányos RPG-t, ugyanis a fejlesztőstúdiónál hagyomány, hogy egyik-másik projektből ilyenkor készítenek egy játszható, afféle pre-alfa változatot. De mi is van ebben készen? Mark Darrah executive producer a Bioware blogján értekezett részletesebben e kérdésről.
A leírtak szerint a fő sztorivonal már az elejétől a végéig végigjátszható, ahogyan az összes játékmechanikai elem is rendesen működik. Rögzítették a szinkronhangok egy részét, valamint a zenét is, bár ezek még korántsem teljesek. Elérhető lesz már az összes karakterosztály, amiknél igencsak fontos, hogy más-más játékélményt nyújtsanak. Már működnek a vizuális technológiák is, például a lenti képen szereplő sisakokon látható "tarnish shader" effekt.
Bekerül rengeteg egyéb, egyedi elem is, mint fák, hullák, ruhák, különböző lények, mint a varlok arcai, és persze különféle területek (ezekről néhány képet a lenti galériában is megcsodálhattok). A helyszínek különösen fontosak a fejlesztőknek, hiszen szeretnék, ha a Dragon Age: Inquisition felfedezése igazán kiemelkedő élmény lenne a játékosok számára. Ezzel kapcsolatban is megmutatott egy képet, amin látható, hogyan épül fel egy ilyen terület.
Előre meg tuti nem veszem meg, mert mostanában csak csalódtam az előrendelt játékok minőségén és egy Bétaverziós programért sajnálom kifizetni a teljes összeget.