Hamarosan megjelenik a Doom, május 13-a ugyanis már nincs olyan messze, a zárt bétateszt pedig még közelebb van, hiszen az március 31-én veszi kezdetét, ez utóbbi apropóján pedig az id Software és a Bethesda most bemutatta a játék valamennyi multiplayer módját. Íme:
Soul Harvest
Csapatalapú multiplayer küzdelem, de egy-egy kill csak akkor érvényes, hogy felvesszük az elejtett ellenfél lelkét. Ha otthagyjuk, idővel eltűnik, vagy annak egy csapattársa felveszi, ezzel pedig elpazaroltuk a töltényt. A játékmódba az visz némi csavart, hogy az első játékos, aki elesik, egy démon rúnát is maga mögött hagy, ezt aktiválva pedig minden, a pokolfajzattal kinyiffantott áldozat két lelket ér, a szokásos egy helyett -- persze, a démon nem halhatatlan, a csúfságot kiterítve öt lélek jár, és a lehetőség, hogy magunk is démonná váljunk. Az a csapat a győztes, amelyiknek a kör végén több pontja van.
Freeze Tag
Minden találat megfagyasztja a célpontot, akit aztán valami veszélyforrásba lökhetünk, hogy megszerezzük az életéért járó pontot. Természetesen nem jelent biztos halált, ha valakit lefagyasztanak, csapattársai kiolvaszthatják, ha egy ideig mellette állnak, sőt, akár több lefagyasztott társat is. A győztes az a csapat, amelyiknek sikerült lefagyasztania az ellenfél teljes gárdáját, vagy amelyiknek több aktív játékosa van a kör végén. Ha nincs egyértelmű győztes, a pályán egy démon rúna jelenik meg.
Warpath
King of the Hill variáns, amiben egy elfoglalásra váró pont meghatározott pályán halad előre, eközben, a pálya másik végén, egy démon rúna ugyanilyen mozgást végez. A győztes az, amelyik csapat több pontot tud felhalmozni, vagy amelyik hamarabb eléri a meghatározott limitet.
Domination
Három kontrollpont irányításáért folyik a harc, ám itt is van egy kis csavar: a meccs során, a pálya egy véletlenszerű pontján megjelenik egy démon rúna, amit a program hangosan be is jelent, így képletesen elsütve a rajtpisztolyt. Mivel a démonforma erősebb, mint a közönséges ember, kulcsfontosságú a rúna megszerzése, különösen annak a csapatnak, amelyik vesztésre áll. Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb pontot tudja megszerezni az idő lejártakor, vagy amelyik hamarabb éri el a célt.
Team Deathmatch
Klasszikus játékmód két ellenséges csapat között, különleges fegyverekkel és démon rúnával megfűszerezve. A legtöbb pont vagy az adott pontszám elérése a siker záloga.
Clan Arena
Nyers, csapatalapú közdelem. Az élet és a páncélzat sem visszatölthető, nincsenek démonok, és ami a legfontosabb, respawn sincs. Az a csapat nyer, amelynek legalább egy tagja életben marad, vagy a kör végén többen vannak.
A bétatesztelés során a Team Deathmatch és a Warpath játékmód lesz kipróbálható a Heatwave és az Infernal pályákon. A béta gépigényét ide kattintva nézhetitek meg.