
Miközben az eredeti brigád gőzerővel dolgozik a folytatáson, addig a "kistestvér" Treyarch, akiknek nem csalás, nem ámítás, sok alsó kategóriás "úristen, ne!" mellett a Die by the Sword című klasszikus-kultikus szoftvert is köszönhetjük, bőszen hegesztgeti a World at Wart, és vadul bizonygatja a világnak, ez most más lesz, mint az eddigiek: most több idejük volt, jóval több csonkolást építhettek be, és amúgy is -- "fiúk, ez a második világháború, ilyet még tuti nem láttatok!". Miután a stílus üvöltött (már az első felvonásnál) is a kooperatív többjátékos opcióért, itt végre megkapjuk a magunkét, e mellé pedig természetesen a negyedik rész összes újítása visszatér -- például a perkek, amelyek miatt a rajongók egy zöme stílszerűen nem is az ereit fel-, hanem a karját vagdosta már le, annyira izgult, hogy vajon mi lesz velük.

Említettük már, hogy majd csonkolni és belezni is lehet? Igen? Akkor bizony már csak a gépigény van hátra, amely a Crysis tükrében igen csak barátságosnak hat: mindösszesen egy AMD 64 3200+ vagy Intel Pentium 4 3 GHz-es processzorra, 512 (XP) vagy 1 GB (Vista) RAM-ra, 8 gigabyte-nyi szabad helyre, és egy 256 MB-os Ati 1600XT-re, vagy Nvidia 6600GT-re lesz hozzá szükség. Vagy természetesen egy konzolra, hiszen a játék PC mellett, ki tudja miért, de tiszteletét teszi Xbox 360, Wii, valamint PlayStation 3 masinákon is, hogy aztán több tízmilliós eladást produkáljon. Addig pedig maradjunk a jelmondatnál: véresen belezni jó!
CPU: DualCore Intel Core 2 Duo E8200, 2666 MHz (8 x 333)
Alaplap: Gigabyte GA-EP35-DS3P OC
Ram: 4GB dual chanel
GPU: MSI NX8800GT-E (MS-V117) OC 5122MB DirectX v10
Na evvel nem megy?
Ez a csonkolás nekem nem jön be, nem azért ülök le jáccani, hogy repülő húscafatokat, csontokat és agyvelődarabokat lássak. Meg azt remélem, hogy ez a csonkolás nem azt jelenti, hogy egy pisztolylövéstől lerepül a keze valakinek, egy gránáttól meg szétesik az egész csávó.