2014-től kezdődően a fejlesztőknek több idejük lesz arra, hogy elkészítsék az aktuális Call of Dutyt, a sorozat ugyanis hároméves ciklusra áll át, mégpedig úgy, hogy az eddig csak kisegítő, mellékes szerepet betöltő Sledgehammer Games belép a nagyfiúk sorába, s végre elkészítheti a saját játékát.
A csapat, mely eredetileg azzal a céllal jött létre, hogy frissességet hozzon a sorozatba, eddig nem tudta bizonyítani a rátermettségét, idén azonban rajtuk a sor, hogy elkápráztassanak minket az első, önállóan elkészített játékukkal -- erről persze még semmit sem tudunk, de annyi azért biztos, hogy november környékén várhatóan minden lényeges platformra meg fog jelenni.
Természetesen eközben a másik két csapat, az Infinity Ward és a Treyarch sem marad tétlen, de egy évvel több idejük van arra, hogy új ötletekkel álljanak elő, illetve csiszolják a meglévő mechanizmusokat. Az Activision Publishing elnök-vezérigazgatója, Eric Hirshberg azt mondta, hogy ez a döntés segít biztosítani a sorozat minőségét és innovatív jellegét, illetve hozzátette azt is, hogy így több idő jut majd a kisebb és nagyobb DLC-k létrehozására, ezek ugyanis fontos pontjai lettek az eladásoknak.
Én most utána néztem a konkurens játék (battlefield) engine-hez, a frostbite nevű szép kis dolgot.
2008 óta folyamatosan megy a fejlesztése javítása újítása.
Az iw nek már 2005 óta...............miért lett mégis a BF4 szebb mint a CoD G?
Én most utána néztem a konkurens játék (battlefield) engine-hez, a frostbite nevű szép kis dolgot.
2008 óta folyamatosan megy a fejlesztése javítása újítása.
Az iw nek már 2005 óta...............miért lett mégis a BF4 szebb mint a CoD G?
Ez mind szép és jó, csak ott a bökkenő, hogy ha egy fejlesztő elkészíti a saját játékát, annak nem egy agyonvesézett sorozatnak a következő része kellene hogy legyen, hanem valami újnak és kellemesen csalódottnak. Erre bezzeg az Acti odaadja nekik a CoD-ot, hogy azon húzzák az időt a hülyeségekkel, ahelyett hogy leállítanák a sorozatot egy 5 évre, hogy magára találjon mind a 3 gyászhuszár.
"Eric Hirshberg azt mondta, hogy ez a döntés segít biztosítani a sorozat minőségét és innovatív jellegét, illetve hozzátette azt is, hogy így több idő jut majd a kisebb és nagyobb DLC-k létrehozására, ezek ugyanis fontos pontjai lettek az eladásoknak."
Innováció.... aha persze.... majd ha a szárnyas disznók repülnek barátocskám. A DLC-k meg azért hoznak annyi pénzt, mert a vásárlók többsége gyerek és az anyja haját húzza a pénzért Steam-en hogy megvehesse a DLC-t, mert az ad 3 új pályát 30 Euróért.
Ennyi vagy társadalom......
Minőség és innovatív jelleg... naná.
A kétéves fejlesztési ciklussal is csak több lett a sorozat, de jobb nem.
De tényleg kellene egy új motor, na meg persze új hangok. :)
1:kíváncsian várják mit hoz ki az új csapat magából (talán jót) és remélik megéri
2:remélhetőleg ezzel a három éves periódussal képesek lesznek visszahozni az 1, 2 és 4 rész single színvonalát és talán hosszúságát
3:csináljanak vagy vegyenek végre egy új motort mert ha nem is az idei, de a köv évi is csak egy feljavított iw motor lesz, akkor mind az iw mind az activisiont bemutatjuk gladosnak és a tortának.