Az Activision azzal az ötlettel állt elő tegnap, hogy a Black Ops 3 Twitter profiljának segítségével kisebb-nagyobb részleteket oszt meg a játék történetéről, de tették ezt úgy, hogy a profilnak egy új nevet (Current Events Aggregate) és avatart adtak, szóval egy valós hírportálnak álcázták, hogy ütősebbek legyenek a valóságosnak beállított posztok. Szépen sorban érkeztek is a bejegyzések, előbb unalmas divat és közéleti hírekről, majd éles váltással egy szingapúri támadásról, egy óriási robbanásról számoltak be, illetve az azt követő rendőri akciókról és utcai zavargásokról.
BREAKING NEWS: Unconfirmed reports are coming in of an explosion on the North bank of the Singapore Marina.
— Call of Duty (@CallofDuty) September 29, 2015
A profil álcázása és a „hírek” tálalása több embert is megtévesztett, majd miután világossá vált, hogy lényegében egy átverésről van szó, elítélték a marketingcsapat döntését, hogy egy ilyen félrevezető taktikát használtak. Azóta már visszaállt a régi formájába a Twitter profil.
A kérdés ezután az, hogy vajon kinek szólt a kampány? Egyik részről semmi igazán lényegit nem tudtunk meg a programról, ami azoknak lett volna érdekes, akik követik a sorozatot, másrészt pedig a játék híre ezzel nem jutott messzebbre, csak a baklövés után. Persze, a negatív reklám is reklám, de nem hinném, hogy a kitalálót ezért meg fogják dicsérni.