Tudjuk, hogy a Valve dolgozik a Half-Life 3-on, csak nem vagyunk biztosak abban, hogy foglalkoznak vele – valahogy így lehetne összefoglalni azt a mizériát, ami a Half-Life 3 körül zajlik. De most jött egy olyan infó, ami azt jelzi, tényleg foglalkoznak vele. Sőt, nem csak azzal, de a Left 4 Dead 2 Source 2-es portjával is.
A Destinations Workshop Tool egy VR fejlesztői eszköz, ami a Source 2 motort használja, és értelemszerűen VR tartalmat lehet vele készíteni és a Steam Workshopon át megosztani. A 9.6.16 verziószámú frissítés fájljaiban pedig olyan stringek is vannak, amik egyértelműen a Half-Life 3-ra, illetve a Left 4 Deadek 2-re vonatkoznak. Ezek a stringek pedig olykor komplett eseményekre, például egy helikopter balesetre vagy az asztalnál ücsörgő Gordon Freemanre, máskor pedig olyan ismert dolgokra utalnak, mint az Aperture vagy a headcrab.
A Half-Life 3 nem először kerül kapcsolatban a VR-ral, korábban már találtak erre a játékra vonatkozó nyomokat a HTC Vive Performance Testjében is – sőt, ez utóbbi a Left 4 Dead 3-ra is hivatkozott, amit szintén emlegetnek a Destinations Workshop Tool 9.6.16-tal kapcsolatban.
Azonban nem szabad elfeledni, hogy Chet Faliszek, a Valve egyik írója tavaly az EGX-en azt találta mondani, hogy nem lesz VR-os Half-Life 3. Persze, ezen a ponton már nehéz eldönteni, mi igaz és mi nem. Ugyanakkor pont a mai nap közölt a Master Herald egy cikket, amiben azt fejtegette, hogy a játék 2018-ban jelenik meg, teljes VR-pompájában. Ugyan a cikk rendkívül spekulatív, mindazonáltal érdekes az egybeesés.
Akárhogy is, az, hogy immár másodszor bukkan fel a Half-Life 3 a Steam VR-projektjeivel kapcsolatban, nem lehet véletlen, ezen a fronton biztos készül valami.
Igaz, elszomorít, főleg hogy 6 év után újra kivittem az első részt. Na mindegy ez már személyes.
A többieknek meg igazuk van azzal, hogy a Valve szinte csak a CS:GO-ból meg a Steamből él.
De az(összesen) 3 rész meg a TF meg a Left for Dead is elég volt, hogy a Valve ide jusson.
Talán a Bethesda átveszi a régi Valve helyét.
Csak lenne már egy újabb TES rész...
Manapság tényleg mindegyik optimalizátlan de ha van egy 600 ezres géped akkor megse érzed.
Manapság tényleg mindegyik optimalizátlan de ha van egy 600 ezres géped akkor megse érzed.
Pl.: a 2002-es MoHAA-t szívesebben végigviszem 9587.-ik alkalommal, mint az új CoD4-ot először.
És sosem lesz Half Life 3.... Ez tény... A többi csak trollkodás és hiú ábránd... Keressetek más játékot és tömjétek Gaben zsebét a remény életbentartásáért...
Hl3 meg majd csak akkor lesz, ha a saját rendszerüket gatyába rázzák és a vr támogatást megvalósítják a játékuknál, akkor lehetne egy húzó cím a platformjuknak és talán megdobná a gépeik eladását.
Ezért ócsárolni őket, mert nem Hl3 mal foglalkoznak meg tényleg marhaság.
Különben is mi a baj egy kilenc éves játékkal? A WoW azt hiszem még több is, és mégis aktívan fejlesztik és játsszák. A közösség jól szórakozik mindkettővel és nem morzsolódott le. Ha egy recept bevált ne változtass rajta - videojáték iparban még annyit hozzá kell tenni, hogy emellett ne add ki évente ugyanazt (khm... soroljam?), máshogy fejd meg.
Mit elégedetlenkedsz? Végül is csak egy Vive, egy kontroller, egy steambox, saját (fogjuk rá) operációs rendszer és egy nagy játékplatform felépítésével foglalatoskodtak, miközben kidobtak azért pár programot. De hát ez semmi, mert nincs HL3 vagy TF3...
Én meg azt mondom, hogy a Half-Life mizéria már régen kiégett volna, ha az epizodikus megjelenést erőltetik, ahogy elkezdték.