Alig egy hete derült ki, hogy a Doom és a Quake egyik atyja, John Romero új videojátékon, pontosabban, új FPS-en dolgozik, amihez eleddig mindössze az említett úriember sejtelmes szavai, egy ötletes teaser videó és egy fiktív cég honlapja járt. Most viszont végre bejelentették, mi is ez a mű, min dolgozik az id egykori fenegyereke és a Night Work Game.
Nos, a Blackroom egy, a közeli jövőben játszódó FPS, amiben a Hoxar nevű cég holográfiával realisztikus virtuális világot tudott teremteni (ez a Blackroom), ahová bármikor és bárhol beléphetnek az emberek. Ám valami hiba csúszott a rendszerbe. A virtuális világ megkergült, a szimulációk életveszélyessé váltak a felhasználókra nézve. Háborúk törnek ki a Blackroomon belül, horrorisztikus szörnyek támadnak az emberekre, még a téridő is kifordul magából, hála az elszabadult holográfiának. Hogy mi valódi és mi virtuális, azt már senki sem tudja megmondani.
Mi az egyszemélyes kampányban Dr. Santiago Sonorát alakítjuk, a Hoxar Chief hNode Engineerjét (szép titulus), akinek fogalma sincs, mi a fene történt a Blackroomban, ennek ellenére ugyanúgy bentragadt. Ám neki legalább fegyvere és jetpackja is van, mert a Chief hNode Engineereknek az ilyesmi alapból jár. Isaac Clark óta minden mérnök Rambo. Szóval Sonora nekivág, hogy helyrehozza a virtuális világot, mi pedig elveszhetünk egy „gyors, erőszakos és mesteri” játékban.
A PC-re érkező Blackroom szintjei, amik első nekifutásra a Quake kautikusságával írhatóak le, egyaránt tartalmaznak majd sci-fis és középkori elemeket, és mindegyik pályát maga John Romero fogja megalkotni, míg a másik, egykori id-s atyaúristen, Adrian Carmack a vizuális stílusért felel, ami sötét lesz és egyedi, de leginkább, Írország építészeti stílusain alapuló.
A harcok egy- és többjátékos módban is vízszintesen és függőlegesen zajlanak majd, hála a jetpacknek (és persze a rocketjumpnak), és gyorsnak, pörgősnek, valamint erőszakosnak ígérik őket a Kickstarter kampány leírásában.
Merthogy a Night Work Games, John Romero és Adrian Carmack a közösség segítségét kéri, hogy megvalósulhasson a Blackroom. A programhoz nem kevesebb, mint 700 ezer dollárt szeretnének összekalapozni, amihez harminckét nap áll rendelkezésükre. Eme sorok pötyögése közben már 118 támogatóval és 8300 dollárral bírnak.
Viszont a stílus amit hozni fognak remélhetőleg ugyanaz a stílus lesz mint amit már régóta hiányolok az fps-ekből és csak néhány játék képes elhozni a töredékét. Nekik nem lesz nehéz megugrani a lécet, elvégre ők alkották, az ő stílusuk és védjegyük amit szerintem nehéz magukról lemosni. Ha rossz is lesz benne minden más akkor is a vérem adnám, hogy egy új Quake-el vagy egy új Doom-al (hát igen, ez az álom már valóra vált) játszhassak... Most nyilván azt gondolod/gondoljátok hogy fanatikus vagyok. Nos... lehet hogy így van :D
Viszont a stílus amit hozni fognak remélhetőleg ugyanaz a stílus lesz mint amit már régóta hiányolok az fps-ekből és csak néhány játék képes elhozni a töredékét. Nekik nem lesz nehéz megugrani a lécet, elvégre ők alkották, az ő stílusuk és védjegyük amit szerintem nehéz magukról lemosni. Ha rossz is lesz benne minden más akkor is a vérem adnám, hogy egy új Quake-el vagy egy új Doom-al (hát igen, ez az álom már valóra vált) játszhassak... Most nyilván azt gondolod/gondoljátok hogy fanatikus vagyok. Nos... lehet hogy így van :D
700k $ egy ilyen gyenge koncepcióra?PLS :) Amúgy meg el vagy tévedve, nincs itt semmilyen csapat, ők vannak ketten, meg valami metál arc.
https://www.youtube.com/watch?v=4hdALw5_ZlA
https://www.youtube.com/watch?v=4hdALw5_ZlA