Azt már tudjuk egy ideje, hogy az ingyenessé válás nem volt rossz ötlet, hisz a Star Wars: The Old Republic idén márciusban már kétmillió új játékossal bírt. Az viszont friss adat, hogy ez a sok ember még a havidíjas rendszernél is több pénzt termel az Electronic Artsnak, lassan talán sikeressé téve minden idők legdrágább videojátékát.
Pedig ez a helyzet: egy múlt héten lezajlott pénzügyi konferencián Frank Gibeau, az EA Labels elnöke elmondta, hogy a fent is emlegetett kétmillió főből 1,7 millió a stabil, rendszeres játékos, a különböző előnyökhöz juttató fizetős csomagot pedig félmillióan választották. Ennek eredménye, hogy a free-to-play rendszerre való átálláskor gyűjtött átlag havi bevétel mostanra megduplázódott. Gibeau megerősítette, hogy a BioWare és az EA bízik a játékban, és hathetente újabb és újabb tartalmi kiegészítéseket adnak ki hozzá, ezzel próbálva növelni az így is impresszív játékosbázist.
Szó mi szó, a The Rise of the Hutt Cartel című, első nagyobb DLC nem lett rossz, bár az jó kérdés, hogy mennyi idő kell még hozzá, hogy akár csak nullán álljon a játék félmilliárd dolláros fejlesztési mutatója. Akárhogy is, a Star Wars: The Old Republic jól teljesít, és ha nagy siker, ha nem, a játék üzemeltetése nincs veszélyben.
Star Wars: The Old Republic -- Megjelenés: 2011. december 20. -- Gépigény: CPU: 2 mag / 2000 MHz, RAM: 2 GB, VGA: SM 3.0 / 256 MB, HDD: 15 GB
"a fent is emlegetett kétmillió főből 1,7 millió a stabil, rendszeres játékos, a különböző előnyökhöz juttató fizetős csomagot pedig félmillióan választották"
"a fent is emlegetett kétmillió főből 1,7 millió a stabil, rendszeres játékos, a különböző előnyökhöz juttató fizetős csomagot pedig félmillióan választották"