A szavakat rövid időn belül tett követte, és az előzetes bejelentés után befutott a No Man's Sky 1.1-es „Foundation” névre keresztelt frissítése. Immáron három nehézségi fokozaton vághatunk bele a játékba, ezek a Normal (a már megismert nehézség), Creative (végtelenített számú nyersanyag) és Survival (nehezített túlélés és ellenfelek).
De a legfontosabb játékmenetbeli újítás a bázisépítés lehetősége, melyben egy kedvünkre való bolygót kikiálthatunk otthonunknak és kialakíthatjuk rajta bázisunkat, leszállóhellyel, laborral, hidroponikus farmmal, kereskedővel, raktárral felszerelve. Mindehhez legénységet is toborozhatunk a környező űrállomásokról, a nyersanyagok kitermeléséhez pedig a bolygók felszínén bárhol építhetünk mentési pontokat, automatikus bányászgépeket. Szintén újdonságként komoly összegért saját teherszállító hajót is szerezhetünk, melyet hasonlóképpen kedvünkre alakíthatunk és felszerelhetünk.
Továbbá elvileg érdekesebb bolygófelszínekkel találkozhatunk, illetve a blur effekt, és az élsimítás is javít a játék külcsínyén. Továbbá annyi hibát javítottak és annyi finomítást eszközöltek, hogy felsorolni helyszűke miatt nem fogjuk, a teljes listáért erre tessék. Egy rövid videót is kaptunk, ami összefoglalja a legfontosabb változtatásokat, nézzétek meg!
Idővel eljut oda a játék, hogy olyan legyen, mint aminek ígérték, de az több idő nekik, hogy átalakítsák a nagyobb meglévő rendszereket, aztán hogy mennyit reagálnak a közösség visszajelzéseire, az elválik, ezt viszont egy pozitív lépésnek veszem.
Gyorsan meggazdagodsz. Mindössze ennyi. Csinálsz egy bázist egy gazdag bolygón, szét farmolod, és lesz egy halom lóvéd hogy könnyebben eljuss a galaxis közepébe. De egyébként már ez a bázisos-farmolásos-kereskedéses dolog sokkal izgalmasabbnak hangzik és több célja van mint eljutni a galaxis semmi-üres középpontjába :)
Idővel eljut oda a játék, hogy olyan legyen, mint aminek ígérték, de az több idő nekik, hogy átalakítsák a nagyobb meglévő rendszereket, aztán hogy mennyit reagálnak a közösség visszajelzéseire, az elválik, ezt viszont egy pozitív lépésnek veszem.
Ha olyan állapotba fogják hozni mint amilyen a beígért volt, már akkorsem fog érdekelni :)
Ha neked jó befektetés volt, akkor gratulálok és kívánom hogy élvezdd minden percét, de ettől a játék még bőven hagy kívánnivalót maga után, és ha valamit bebizonyított ez a Patch, az igazából az, hogy a fejlesztők továbbra is a maguk útját járják és aktívan elutasítják a közösség által megnevezett orbitális hibáknak még csak a kommentálását is...
Amúgy én is így gondolkodtam hogy a felfedezés lenne a lényeg miért akarnál letelepedni bázist építeni? Csak mert a survival game a menő?
Aztán rájöttem hogy mind a sok millió bolygó egyforma, miért akarnád látni a többit?
Ha meg már bázist épít az ember, tuti biztos valami halálos Emeryl bolygón tenné mindenki. ( Vagy mi volt az a nyersanyag ami a legdrágább volt? ) Hogy az autómata bányákon meggazdagodjon az ember.
Részemről elég volt hogy egy youtuber játszott vele, én nem teszem vissza. Mellesleg még mindig idegesített hogy tett a csávó két lépést és egy 5mp animáció örvendeztette hogy bizony achievementet ért el!
Sokkal inkább látnám értelmét, hogy a hajónkat lehessen custom építeni, upgradelni és mint egy utazó állomás kalandozzunk az űrben. Kellenének küldetések, tartalom, nem ilyen semmitmondó vackok. Fel kéne hozni a játékot az E3-on mutatott szintre! Annyi minden hasznosat lehetne csinálni ez helyett a bohóckodás helyett, mert ez annyira nem fontos... :(((