Bár az Eve Online a WoW-nál szerényebb sikereket ért el, még így is az egyik legnépszerűbb MMOG-vé nőtte ki magát. Az izlandi fejlesztőcsapat világűrben játszódó kereskedős, karaktert fejlesztgető és űrhajókat kifejlesztő játéka leginkább komplexitásával és egyediségével lopta be magát "masszívan multizó" rajongóinak szívébe.
A Reykjavíkban tevékenykedő cég Hilmar Veigar Peturssont ügyvezető igazgatót küldi majd, hogy az augusztus 17-19. között megrendezett kölni GDC-n végre lerántsák a leplet arról az új MMO-játékról, amelyen már egy jó ideje dolgoznak.
Bár egyelőre arról nincs hír, hogy az új játék pontosan milyen világban játszódik majd és mit tartalmaz, de sokan egy World of Darkness, vagy konkrétabban Vampire: The Masquerade MMORPG-re tippelnek, lévén a CCP és a White Wolf még 2006 novemberében egyesült (lásd a kapcsolódó híreket!).
A Reykjavíkban tevékenykedő cég Hilmar Veigar Peturssont ügyvezető igazgatót küldi majd, hogy az augusztus 17-19. között megrendezett kölni GDC-n végre lerántsák a leplet arról az új MMO-játékról, amelyen már egy jó ideje dolgoznak.
Bár egyelőre arról nincs hír, hogy az új játék pontosan milyen világban játszódik majd és mit tartalmaz, de sokan egy World of Darkness, vagy konkrétabban Vampire: The Masquerade MMORPG-re tippelnek, lévén a CCP és a White Wolf még 2006 novemberében egyesült (lásd a kapcsolódó híreket!).
Remélem, hogy valami igazán eredeti van születőben!
Én csak ennyit akartam ehhez hozzá fűzni
ON: iszonyatosan összetett, hosszú-hosszú időre lekötni bíró játék (bár az MMO-k nagy része bizony időgyilkos), amely látványban sincs lemaradva a riválisok mögött - örök nagy kedvenc. Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit találtak ki a fejlesztők... (Először azt olvastam az adatlapon, hogy CCCP
Leon121: Jól hitted
guru_viktor: na ja, az EVE nem olyan MMOG, hogy csinálsz egy karit, majd nekiállsz grindelni ezerrel, és felhúzod a figurát két óra alatt tízes szintre... Ezt bizony tanulni kell, ismerkedni kell vele, lassan fejlődve. A dobozos verziót érdemes beszerezni, abban már van egy oktatópálya-féle, és könnyített karakterkészítés, egyszerűbbek a kezdőlépések.
Az EVE Online után a fejlesztők elnyerték a bizalmamat, felnőtt, érett játékot tudnak készíteni, aminek kizárt, hogy nagy rajongótábora lesz, viszont megintcsak az egyik legjobb, legfontosabb MMO lesz a piacon (mint most az EVE).
Hajrá CCP, hajrá World of Darkness!
Ez volt a 2006-os egyesülés hivatalos sajtóközleményében, tehát a világ az már biztos, plusz ott volt még a Eurogames 2007-es interjúja is, amiben megerősítették a dolgot, hogy javában dolgoznak a cuccon. Szóval nem lesz itt baj, kérem, lesz nekünk jó kis vérfarkasos, vámpíros MMOG