
New York városán a félelem uralkodik, ugyanis egy gyilkos van szabadlábon, aki gazdag embereket öl meg úgy, hogy egy különös eszközzel kivágja a szívüket. Látszólag semmi közük egymáshoz, de mégis mindannyiukat ugyanolyan rituális módon tette el láb alól valaki. A rejtélyt tovább fokozza a tény, hogy egy fiatal, kevés tapasztalattal bíró ügynököt, Nicole Bonnet-t bízzák meg a nyomozással. Eredetileg egy idősebb társának, Nicknek kellett volna asszisztálnia, de hamarosan megváltozik a helyzet és neki kell átvennie a vezető pozíciót.
Kezdésnek nem is rossz, főleg ha azt is megemlítem, hogy korábban olyan játékokat kaptunk a fejlesztőktől (
a csapat a Detalion, csak már a City Interactive bekebelezte őket), mint a Schizm és a Sentinel, de reméljük, ezúttal nem csak a hardcore kalandjátékosoknak szeretnének kedvezni. A feladványok most sem lesznek könnyűek, de talán nem ezzel akarják elérni, amit hirdetnek, hogy ez lesz az utóbbi évek egyik leghosszabb játéka. Én abban bízok, hogy a történet lesz annyira hosszú (és persze érdekes is), hogy ez tényleg igaz legyen. Erre szerencsére jó az esély, mert 20 kidolgozott karaktert, 100 puzzle-t, 15 fő helyszínt (
mintegy 200 előre renderelt háttérrel) és 5000 sornyi szöveget ígérnek a játék amúgy igényes és érdekes honlapján (
mely talán nemsokára bővül is további információkkal).

A háttér nem statikus lesz, az animációk által az is élni fog, a karakterek három dimenziósak, természetesen mozognak (
talán motion capture segítségével, de erről nincs konkrét infó), árnyékukat pedig valós időben jelenítik meg, hogy tovább dobjanak a hangulaton. Magas minőségű átvezető videókat, eredeti zenét és realisztikus hangeffekteket is ígérnek a lengyel fejlesztők.
Már ismert a játék minimum gépigénye is, ami nem meglepő módon elég alacsony, elvégre point & click kalandjátékról beszélünk:
- Windows 98/ME/XP
- DirectX 9.0
- PIII 500 MHz
- 128 MB RAM
- DirectX 8.1 kompatibilis videokártya 32 MB RAM-mal
- DirectX 8.1 kompatibilis hangkártya
- 1 GB szabad hely
- DVD-meghajtó
- egér
Akit érdekel, olvashat egy kicsit bővebben is a játék főszereplőjéről, Nicole Bonnet-ról az Art of Murder honlapján. A megjelenést egy külföldi online áruház február végére teszi, de hivatalosat nem tudunk, szóval maradjunk a 2008 eleje dátumnál. Ha további részleteket árulnak el erről az izgalmas kalandról vagy új képeket videókat adnak ki, jelentkezünk.
Fincsinek ígérkezik.
De azért jöhetne pár friss ötlet. Mikor megláttam valami egyébb oldalon a képeket azt mondtam wow erre a részre nem emlékszem a Still Lifeból! -. -
Amugy amikor kivittem a Dreamfallt akkor nagyon szerelmes lettem abba a játékba, egy jó időbe bele tellett hogy rávegyem magamat, hogy megnézzek még pár kaland játékot. Ilyen játék pl. a The Longest Journey, Still Life, Post Mortem, Fahrenheit, meg még valami érdekes sci-fi, nem emlékszem a nevére csak a demóját láttam az tetszett a nevét elfelejtettem, viszlát! : D
A lényeg hogy kijöttem a Dreamfall gödörből és még most sem hajt semmi a felé hogy megnézzem a játékot. Adjatok egy demót, talán megnézem.
U.i.: Tudom a Dreamfall és Fahrenheit nem is igazán kalandjáték, de nálam favoritok. Hívjuk őket inkább Interaktív Filmeknek ha akarjuk... ; )