A Nostromo ércfinomító és -szállító kereskedelmi teherűrhajó legénységének jutott az a nem túl kellemes megtiszteltetés, hogy először vehették fel a kapcsolatot a később xenomorfnak elkeresztelt idegen létformával. A kapcsolatfelvétel eléggé visszásra sikerült, a végén csak Ripley és Jonsy, a macska maradt életben, a többiek a Nostromóval együtt elpusztultak.
A videojátékok világában azonban bármi lehetséges, így a feltámadás is. Már az Aliens: Colonial Marinesben lehetőségünk volt a multiplayerben Hicks, Hudson, Apone és Drake bőrébe belebújni, a kampányban pedig szerepet kapott Bishop és a derék tizedes (plusz megtalálhattuk Hudsont). Az Alien: Isolation viszont továbbmegy ennél. Aki előrendeli a játékot, az a Nostromo Editiont kapja meg, amelyben egy DLC keretében megjelenik Ellen Ripley, Dallas kapitány, Lambert, Brett, Parker és az idegent védelmező Ash. Ráadásul a Colonial Marine-hez hasonlóan itt is visszatér néhány eredeti színész! Sigourney Weaver tizenhét év után újra Ripley bőrébe bújik, és csatlakozik hozzá Tom Skerritt (Dallas), Veronic Cartwright (Lambert), Harry Dean Stanton (Brett), és Yaphet Kotto (Parker). Egyedül az Asht életre keltő Ian Holm és a Kane-t alakító John Hurt marad ki, utóbbi valószínűleg azért, mert a Crew Expendable-re keresztelt DLC már a lény megszületése után veszi fel a fonalat, ami ugye szegény Kane számára nem volt éppen lélekemelő élmény.
Az előrendelők emellett bizonyos üzletekben megkapnak még egy DLC-t, a Last Survivort, amelyben Ripley bőrébe bújva aktiválnunk kell a két kiegészítőben szabadon bejárhato Nostromo önmegsemmisítőjét, valamint időben vissza kell jutnunk a Narcissusra. Bár ismerősnek tűnhet a dolog, hiszen ez az Alien végének a része, Alistair Hope kreatív direktor szerint a két DLC inkább afféle „mi lett volna ha” felállásban követi a mozi cselekményét. „Ezeknek a srácoknak volt egy terve, hogy kihajítsák az idegent a légzsilipen át. Mi történhetett volna másképpen? Mi van, ha összehozzuk az eredeti csapatot, és visszaküldjük őket a Nostromóra, hogy szembenézzenek a lénnyel?”
A Creative Assembly csapata nagyon élvezte a munkát a stábbal, az már viszont kérdéses, hogy mennyire fogják élvezni munkájukat a rajongók. Az Alien: Isolation nem valószínű, hogy megismétli azt az előrendelői áradatot, ami az Aliens: Colonial Marinest jellemezte – aminek hála végül is anyagilag sikeres lett a játék –, pont annak csúnya pofonja miatt. Másrészt, eléggé visszásan hat, hogy a két DLC-ből az egyik nem csak exkluzív előrendelői extra, hanem ennek tetejében még bizonyos boltokhoz is kötött. Persze még semmit sem tudunk a gyűjtői kiadásról, aminek talán része lesz mindkét DLC, illetve a megjelenés után külön is elérhetővé tehetik mindkettőt a vásárlóknak, de akkor is, a Colonial Marines fiaskója után talán nem éppen ilyen módszerekkel kéne a vásárlókat a boltokba csábítgatni, kedves Sega.
Ahol ilyen nagy hangsúlyt fektetnek a reklámkampányba, ott nem marad idő, pénz a játékra.
Vagy az lesz, hogy túl rövid lesz vagy túl egyszerű feladatok vagy a lény lesz túl kiszámítható vagy ilyesmi.
A másik a célközönség. Szerintem a mai fiatal játékosok azt se tudják, hogy mi ez az egész Xenomorph-osdi, nem éltek a 70-es 80-as években.
Egyébként meg ezek a hírek, reklámok, amiket olvasok erről a játékról, nagyon-nagyon hasonlítanak a Colonial Marines-ra annak idején.
Abba meg nem lennék olyan biztos, hogy nem lesz annyira sok előrendelés, mint a másik játéknál.
Az emberek egyszerűen hülyék, és úgyis jobban hisznek a reklámoknak, mint a saját (alig-alig létező) józan eszüknek.
A történelem ismétli önmagát, amíg az emberek nem tanulnak belőle.
2. A CMnel már a fejlesztés alatt fellépő gondokbol(tologatás ) lehetet tudni hogy vmi baj lesz.
3. Nem biztos hogy a mai fiatalság nem ismeri a sztorit, de nem is ertem miert csak a fiatalságnak készülne a játék
4. Attol fuggetlenul hogy a CM egy rakás kaki volt, eleg jól fogyott a rajongók miatt, sokaig ott volt a Steam top10 eladásban.
Ahol ilyen nagy hangsúlyt fektetnek a reklámkampányba, ott nem marad idő, pénz a játékra.
Vagy az lesz, hogy túl rövid lesz vagy túl egyszerű feladatok vagy a lény lesz túl kiszámítható vagy ilyesmi.
A másik a célközönség. Szerintem a mai fiatal játékosok azt se tudják, hogy mi ez az egész Xenomorph-osdi, nem éltek a 70-es 80-as években.
Egyébként meg ezek a hírek, reklámok, amiket olvasok erről a játékról, nagyon-nagyon hasonlítanak a Colonial Marines-ra annak idején.
Abba meg nem lennék olyan biztos, hogy nem lesz annyira sok előrendelés, mint a másik játéknál.
Az emberek egyszerűen hülyék, és úgyis jobban hisznek a reklámoknak, mint a saját (alig-alig létező) józan eszüknek.
A történelem ismétli önmagát, amíg az emberek nem tanulnak belőle.
Pl én is 14 vagyok mégis láttam az összes Alinent és Predatort és nagy kedvencem mind két film "sorozat"
Mellesleg én is félek, hogy nagyon le lesz butítva, csak azért, hogy a 12 éves vérpistikék is tudjanak játszani, akik kb. azt se tudják, hogy mi fán terem a xenomorph :D (a legnagyobb poén az lenne, ha nem lenne savas a xeno vére xD )
Ahol ilyen nagy hangsúlyt fektetnek a reklámkampányba, ott nem marad idő, pénz a játékra.
Vagy az lesz, hogy túl rövid lesz vagy túl egyszerű feladatok vagy a lény lesz túl kiszámítható vagy ilyesmi.
A másik a célközönség. Szerintem a mai fiatal játékosok azt se tudják, hogy mi ez az egész Xenomorph-osdi, nem éltek a 70-es 80-as években.
Egyébként meg ezek a hírek, reklámok, amiket olvasok erről a játékról, nagyon-nagyon hasonlítanak a Colonial Marines-ra annak idején.
Abba meg nem lennék olyan biztos, hogy nem lesz annyira sok előrendelés, mint a másik játéknál.
Az emberek egyszerűen hülyék, és úgyis jobban hisznek a reklámoknak, mint a saját (alig-alig létező) józan eszüknek.
A történelem ismétli önmagát, amíg az emberek nem tanulnak belőle.