A Call of Duty játékokat lehet szeretni vagy éppen lehet utálni, de az elvitathatatlan, hogy az egyik legnagyobb és legsikeresebb széria a játékipar egészét tekintve. Arra a kérdésre, miszerint a mobiljátékok térhódításával az egyébként PC és konzolpiacon hódító címek, mint a World of Warcraft és a Call of Duty jövője hogyan alakul majd, a következőket nyilatkozta:
„A Call of Duty az elmúlt 14 év alatt gyakorlatilag minden konzolon megfordult. Egy játéknál, ami a fegyveres konfliktusokra koncentrál, sosem fogy ki az ember ötletekből. Mindig lesznek Call of Duty játékok. És számos eszközön fogják őket játszani.”
Annak fényében, hogy a tavalyi évre a széria már több mint 11 milliárd dollárt termelt, ezen nincs mit csodálkozni, sőt, a Call of Duty: Infinite Warfare-ből saját önálló ágat szeretnének növeszteni. Nem mellesleg az Activision már zsebre vágta a Candy Crush játékok fejlesztőjét, a King-et az idén, úgyhogy a mobilpiacon is megvetette a lábát.
Örülünk?
Így a történet és az a hosszúságú kampány amit az idősebb játékosok megszerettek a CoD 2-ben, már nem játszik jelentősebb szerepet. Egy mai FPS már nem a történet mesélésre épít. Aki mást vár a CoD-tól nem fogja megtalálni amit keres.
A Multiplayer meg megosztó van akinek fontos, hogy a karakterét cicomázhassa és ládanyitgatásból biztosítsa a felszerelését. Van aki egyszer szeretné megvenni, és minden funkcióhoz hozzá férni.
A For Honor alfa kapcsán is ezen gondolkodtam, hogy vajon megérne nekem 60 eurót-t egy MOBA TPS? Fel akarok oldani egyéb karaktereket, vagy hogy jobb erősebb felszerelése legyen a karakteremnek.
Engem ez nem mozgat, én a story-t és a story coop élményeket keresem egy játéknál. Nem hiszek a CoD-nak és a mély történeti szál fontosságának amit ígérnek (szerintem ez csak hype). Félek a fontosság kimerül abban, ha nem csinálod meg a tutorialt, nem mehetsz online.
Nekem mindkettő kimarad.
Na ebben egy kis ellentmondást érzek. Először is: A cod1-2 se volt hosszabb 6-7 óránál, pedig én se vagyok az az "átrohanok a kampányon amilyen gyorsan csak tudok" típus. Másodszor: Azoknak még annyi sztorija se volt mint az új codoknak
Így a történet és az a hosszúságú kampány amit az idősebb játékosok megszerettek a CoD 2-ben, már nem játszik jelentősebb szerepet. Egy mai FPS már nem a történet mesélésre épít. Aki mást vár a CoD-tól nem fogja megtalálni amit keres.
A Multiplayer meg megosztó van akinek fontos, hogy a karakterét cicomázhassa és ládanyitgatásból biztosítsa a felszerelését. Van aki egyszer szeretné megvenni, és minden funkcióhoz hozzá férni.
A For Honor alfa kapcsán is ezen gondolkodtam, hogy vajon megérne nekem 60 eurót-t egy MOBA TPS? Fel akarok oldani egyéb karaktereket, vagy hogy jobb erősebb felszerelése legyen a karakteremnek.
Engem ez nem mozgat, én a story-t és a story coop élményeket keresem egy játéknál. Nem hiszek a CoD-nak és a mély történeti szál fontosságának amit ígérnek (szerintem ez csak hype). Félek a fontosság kimerül abban, ha nem csinálod meg a tutorialt, nem mehetsz online.
Nekem mindkettő kimarad.