• Ahogy azt a címe is mutatja, a The Thing: Remastered nem a remake kategóriában indul
  • Ám ettől függetlenül több lesz, mint egy hagyományos felújítás
  • Erről a Nightdive Studios üzletfejlesztési igazgatója beszélt
  • Aki szerint a technológiának hála megvalósulhat a Computer Artworks eredeti víziója

Június elején derült ki, hogy valóban a The Thing című horrorjáték felújításán ügyködik a rengetegszer bizonyított (TurokSystem ShockQuake, Star Wars: Dark ForcesNightdive Studios, a remaster kiadás pedig úgy kínál 4K-s felbontást, (akár) 120 fps-t, új bevilágítási rendszert, textúrákat és animációkat, hogy közben teljes mértékben hű marad a Computer Artworks 2002-es adaptációjához. Illetve nem egészen magához a programhoz, hanem az említett stúdió eredeti víziójához, a fejlesztők ugyanis az akkori technológia korlátoltsága miatt nem tudták megvalósítani az összes elképzelésüket, így a Nightdive-ra hárult a feladat, hogy teljessé tegye az élményt.

Erről a csapat üzletfejlesztési igazgatója, Larry Kuperman beszélt a GamesRadar+-nak, aki kiemelte, hogy bár többnyire az eredeti játékot vették alapul, a modern eszközöknek hála képesek voltak kiteljesíteni az abban látott elemeket. „[A Computer Artworks] teljes joggal volt elégedett a játékával, a csapat ugyanakkor tisztában volt a technológiai korlátokkal, amik miatt nem tehettek meg bizonyos dolgokat, mivel a motor nem támogatta őket" – értekezett Kuperman. „Nem szeretnék részletekbe és spoilerekbe bocsátkozni, annyit viszont elárulhatok, hogy sikerült megvalósítani a fejlesztők eredeti elképzelését. Ez egy olyan dolog, ami nagyon fontos számunkra” – tette hozzá. A John Carpenter 1982-es klasszikusának történetét folytató program tehát a Nightdive Studiosnak köszönhetően nyeri majd el a végleges formáját, ráadásul nem is kell olyan sokat várnunk arra, hogy kiderüljön, mit is takar az eredeti vízió, hiszen a remaster még idén napvilágot lát.