A Cult of Rapture oldalán olvasható a második felvonása az
„író-olvasó találkozónak” (az elsőt lásd a kapcsolódó hírben), angolul nem
tudóknak álljon itt egy összefoglaló:
A PC-s verzió DVD-n fog megjelenni, és az Unreal 3 motor
erősen módosított verziója hajtja; a srácok fogalmazása szerint kitapostak
belőle mindent, amit lehetett – kezdésnek jó volt, de a Bioshock kedvéért egy
nagy adag szeretetet nyomtak még bele. Jelenleg egyébként még csak tárgyalnak a
lehetséges partnerekkel (gondolom, a szokásos Nvidia, ATI, Microsoft vonalban
kell gondolkodnunk), hogy a PC-s változat teljes DirectX 10 támogatást kapjon,
döntés ez ügyben tehát később várható. A Bioshock a terjesztési régiókban
teljes lokalizálással jelenik meg, nagyban zajlanak a castingok, a színészek
meghallgatása és felvétele, plusz a szöveganyagok fordítása. (Magyar verzióról
még nem esett szó...)
A rajongók rákérdeztek arra is, hogy az eddigi képeken nem
túl változatos formákban feltűnő, Agressors, vagy „splicers” néven emlegetett
szörnyek megjelenésében lesz-e még némi „szín és élet”. (Ezek a korábbi
hadsereg genetikusan módosított lényei, kevés páncélzatban, vagy anélkül,
sokszor csapatosan kóborolnak, nevüknek megfelelően agresszívak, és mindenkit
megtámadnak, megölnek, hogy az Adamot, a csodás matériát megszerezzék.). Nos, a
játékba 9 modell kerül be, nemcsak különféle külső hámtakarókkal, de egy csomó
extrával, például fejfedőkkel, szemüveggel – a variációk száma így elég arra,
hogy akár egy nagyobb csoport is egyedi megjelenésű szörnyekből álljon („volt
itt egy kék, szemüveges, is, hová tűnt?!”)
A játékban sok átvezető mozi nem lesz, ez egyébként
mostanában kezd divatos lenni (az Alan Wake is ebbe az irányba ment el).
Érdekesség, hogy bár korábban azt tervezték, hogy a plasmidok beépítése a
játékosnál mellékhatásokkal jár (szédülés, ájulás, ilyesmi), és ezt le is
kódolták, a teszteknél kiderült, nem is olyan nagyon mókás a dolog, így végül
kimarad a végső verzióból. A pályák hatalmasak, viszont minimális töltögetésre
kell csak számítanunk, ami mind jó hír. Szeretnének a srácok beépíteni egy
pályatervezőt, hiszen amúgy is jó a kapcsolatuk a közösséggel, és a korábbi
munkák során is kellemesen támogatták a modderek a címeket, de jelenleg nincs
határozott döntés még ez ügyben sem.
És még egy „várnivaló”: pár héten, de mindenképpen egy
hónapon belül újabb videó érkezik, lehet indítani a stoppereket. Én persze már
a játékot venném-vinném, de persze a filmetűdre is kíváncsi leszek, amint
felbukkan, toljuk fel hozzánk is természetesen. Addig is egy kis multimédia: kijött két pofás háttérkép, melyet máris megtaláltok a galériában.
- Ennek valószinű nem mindenki fog egyöntetűen örülni, lévén, hogy a Dx10 csak Vista-ra fog kijönni.
De ha ez nem érdekel annyira (pedig nagyon szép az első két kép ), akkor itt van még valami: http://www.2kgames.com/cultofrapture/bigdaddyart.html A Big Daddy-k alakulása, érdekes olvasmány. Ez a CultofRapture oldal nagyon tetszik, és ha minden igaz, akkor mostantól hetente jönnek a cuccok. Csak a videót adják már ki gyorsan. És legyen minimum fél óra.
http://pcguru.hu/pcguru/galeria.php?cikkid=176. Én győztem. Itt 41 kép van. És van olyan szép, mint azok
Puszta, Te pedig melyik sarkából jöttél ennek a szomorú világnak? Ez a második olyan hozzászólásod, amit nem tudok dekódolni (a másik az "EA és Japán" hírhez fűzött "gggg" megjegyzés). De biztos igazad van...
http://xbwproxy.ncode.nl/images/content/43749.jpg
http://xbwproxy.ncode.nl/images/content/43748.jpg