A Bethesda producere, Todd Howard végre a PC-s Skyrimról is beszélt egy keveset. Szerinte a játék előnyt kovácsol majd a számítógépek erős hardveréből, annak ellenére is, hogy a látvány hasonló lesz. Paradoxon? Na igen...
"Felhúzható lesz, amennyire az elvárható. Vannak olyan apróságok, melyeket minden játékunkban elérhetővé teszünk PC-re. A textúrák mérete például akkora lehet, amekkorát csak akarsz, és egyértelmű, hogy a felbontás is emelhető lesz. Ennek ellenére azonban a látvány ugyanolyan marad, mert míg PC-n közel ülsz a képernyőhöz, konzolon általában jóval távolabbról nézed. Ami a DirectX 11-et illeti, lesznek előnyei, főleg a teljesítmény tekintetében. Azt leszámítva viszont egy csomó olyan dolgot is tud, amit egyelőre nem kívánunk kiaknázni."
Magyarán a játék szebb lesz, mint konzolon, de a PC-k igazi izomerejét nem fogja kihasználni. Mostanában egyébként egyre több csalódás éri a PC-s tábort a fejlett technológiák hanyagolása miatt, elég csak a Crysis 2-re gondolni, ugyebár...
"Felhúzható lesz, amennyire az elvárható. Vannak olyan apróságok, melyeket minden játékunkban elérhetővé teszünk PC-re. A textúrák mérete például akkora lehet, amekkorát csak akarsz, és egyértelmű, hogy a felbontás is emelhető lesz. Ennek ellenére azonban a látvány ugyanolyan marad, mert míg PC-n közel ülsz a képernyőhöz, konzolon általában jóval távolabbról nézed. Ami a DirectX 11-et illeti, lesznek előnyei, főleg a teljesítmény tekintetében. Azt leszámítva viszont egy csomó olyan dolgot is tud, amit egyelőre nem kívánunk kiaknázni."
Magyarán a játék szebb lesz, mint konzolon, de a PC-k igazi izomerejét nem fogja kihasználni. Mostanában egyébként egyre több csalódás éri a PC-s tábort a fejlett technológiák hanyagolása miatt, elég csak a Crysis 2-re gondolni, ugyebár...
Te nagyon súlyos eset vagy. Miért írjunk róla itt, amikor egy komplett újság van az oldal mögött?
De senki sem bántotta a Bethesdat, épp ez az,a mit DNP sem értett meg. Mindösze tényként közöltem, hogy a PC-s tábor manapság sokat szív emiatt. Én szeretem a fejlesztőket, a Morrowind nagy hatással volt rám (máig a legjobb hc crpg szvsz), de mint PC-s játékos, soso átverve érzem magam. Nem miattuk, hanem az ipar hozzáállása miatt. Hogy ez kinek a hibája... nos, mondjam, hogy a játékosoké?
Nyilván ők döntik el, de ez esetben ne csodálkozzanak a gyártók, ha a vásárlók sírnak, hogy nem plusz 10 fps miatt vettek százezres VGA-t. De tudom, persze, én vagyok a hülye, ne akarjam megmondani neked, roppant művelt és okos szakembernek a tutit a játékvilággal kapcsolatban...
@e.a.stady:
Egyetértünk.
Ha frankó a grafika és szar a játékmenet akkor úgysem fogunk játszani vele.
És fordítva. Lásd minecraft.
Bár abban van valami, hogy ha már itt dübörög a gépünkbe a dx11-es kártya akkor jó lenne egy olyan gamma ami ki is használja azt teljes hosszába.
Todd Howard egy teljesen reális nyilatkozattal állt elő. Leírta, hogy számos dolgot használnak a DX11-ből, de nem mindent. Gondolom nekik az a fontos, hogy a rajzolási parancsok esetében túllépjék azt a 3000-es határt, amihez elengedhetetlen a command list és a többszálú parancskezelés támogatása. Erre van szükségük és ezt használják a DX11-ből. Majd a fejlesztők eldöntik, hogy mi hasznos a programjuk számára és mi nem.
Haver, komolyan kezdelek sajnálni. Nem tűnik fel, hogy a hírek mind külföldi fordítások? Nem én találom ki őket, s ha ezt speciel nem írtam volna meg, még ennél is kevesebb PC-s hír jutott volna (így is susulyka kevés van, ha nem vetted volna észre).
Mellesleg, ami a DX11-et illeti, de, igenis HOZ változást a megfelelő kezekben, és a játék LEHETNE szebb ennél is, ha komolyan ráállnának a DX11-re. Hogy nem fognak, az a multiplatform fejlesztés átka. Én egy szóval sem állítottam, hogy a játék rosszabb / csúnyább / gagyibb lesz, csak felhívtam a figyelmet rá, hogy a DX9 óta lassan hét év eltelt...